کد خبر : 1798117 | 23 آذر 1400 ساعت 12:30 | 28.1K بازدید | 11 دیدگاه

پیام رانگنیک به مارسیال: می‌خواهی بروی به من بگو!

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، از آنتونی مارسیال خواست که درخواستش برای جدایی را با او مطرح کند.

پیام رانگنیک به مارسیال: می‌خواهی بروی به من بگو!

به گزارش "ورزش سه"، در چند روز گذشته صحبت‌های بسیاری درباره آینده آنتونی مارسیال در منچستریونایتد مطرح شده است.

فیلیپه لامبولی، مدیربرنامه این بازیکن، مدعی شده که او قصد دارد از این این تیم جدا شود و همین موضوع باعث ناراحتی رانگنیک شده است.

این مربی آلمانی در پاسخ به این سوال که آیا واکنشی به این اظهارات نشان خواهد داد یا خیر گفت:« نه، چون در این صورت به آنچه مدیربرنامه او گفته واکنش نشان می‌دهم در حالی که این بازیکن است که باید چنین صحبت‌هایی را مطرح کند. اگر او واقعا می‌خواهد به باشگاه دیگری برود باید به من یا هیئت مدیره اطلاع دهد. من از طریق رسانه‌ها با مدیربرنامه‌ها ارتباط برقرار نمی‌کنم. این بازیکن با من یا ما صحبتی در این باره نداشته است.»

 

1662842

 

گفته می‌شود مارسیال از ناحیه زانو دچار مصدومیت است و تا به حال در هیچ یک از سه بازی‌ای که رانگنیک روی نیمکت یونایتد قرار داشته به میدان نرفته است.

مربی شیاطین سرخ در این باره گفت:« پس از آخرین جلسه تمرین پیش از دیدار برابر کریستال پالاس، او پس از این که با تیم تمرین کرد به پزشک تیم اطلاع داد که نمی‌تواند در این بازی حضور داشته باشد چون درد شدیدی در زانوی پایش دارد. بنابراین ما باید صبر کنیم و ببینیم که شرایط او چطور پیش خواهد رفت.»

مارسیال در طول یک سال گذشته عملکرد موفقیت آمیزی در ترکیب یونایتد نداشته و به نظر می‌رسد به دنبال جدایی از این باشگاه است تا شاید بتواند این شرایط را تغییر دهد.

 او در سال 2015 با قراردادی به ارزش 35 میلیون پوند به اولدترافورد آمد و لوییس فن خال معتقد بود که او بهترین بازیکن دنیا در رده سنی خودش است.

دیدگاه‌ها