کد خبر : 1798610 | 25 آذر 1400 ساعت 14:07 | 31.2K بازدید | 13 دیدگاه

وعده لاپورتا به ژاوی؛ دو خرید جدید در ژانویه

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، قصد دارد دو بازیکن جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جذب کند.

وعده لاپورتا به ژاوی؛ دو خرید جدید در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، خداحافظی ناباورانه آگوئرو از دنیای فوتبال باعث شد که شرایط بارسا در خط حمله بیش از پیش دشوار شود.

این ستاره سابق منچسترسیتی در تابستان به بارسا پیوست اما مجبور شد در سن 33 سالگی و به دلیل مشکل قلبی از مستطیل سبز خداحافظی کند.

این موضوع باعث شده که بارسا علیرغم بدهی سنگین و مشکلات مالی سختی که دارد نیاز شدیدی به جذب بازیکنان جدید پس از بدترین آغازشان در لالیگا پس از 34 سال داشته باشند.

کادناسر به نقل از بارسا یونیورسال مدعی شده که لاپورتا به ژاوی هرناندز وعده داده که شرایط تیمش را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بهبود می‌بخشد.

 

1672308

 

فران تورس، هم تیمی سابق آگوئرو، گزینه اصلی بارسا و ژاوی برای پر کردن جای خالی این بازیکن است اما مشخص نیست که آیا سیتی حاضر به فروش این بازیکن در ژانویه خواهد بود یا خیر.

این بازیکن 21 ساله این فصل تنها  هفت بازی تحت هدایت پپ گواردیولا انجام داده، هرچند دلیل اصلی غیبت او در زمین مصدومیتی است که در ماه اکتبر به آن دچار شد.

انعظاف پذیری تورس برای بازی در هر سه پست خط حمله باعث شده که ژاوی و بارسا علاقه خاصی به جذب او داشته باشند و امید دارند که بتوانند او را در ژانویه به خدمت بگیرند.

آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد، نیز گزینه دیگری است که پس از حضور کریستیانو رونالدو و جیدون سانچو در خط حمله با تعدد نیروهای هجومی شیاطین سرخ، فرصت زیادی برای بازی ندارد و تصمیم گرفته اولدترافورد را در ماه ژانویه ترک کند. نام ادینسون کاوانی، هم تیمی مارسیال، نیز در بین گزینه‌های بارسا به چشم می‌خورد.

دیدگاه‌ها