کد خبر : 1798127 | 23 آذر 1400 ساعت 13:20 | 34.7K بازدید | 14 دیدگاه

پاسخ منفی امباپه به مرد عنکبوتی: به تاتنهام نمی‌روم

تام هالند، بازیکن نقش مرد عنکبوتی، از صحبتش با کیلیان امباپه و درخواست برای حضور او در تاتنهام خبر داد.

پاسخ منفی امباپه به مرد عنکبوتی: به تاتنهام نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسید و بسیاری در انتظار مشخص شدن مقصد بعدی این بازیکن هستند.

باشگاه‌های مطرح بسیاری در اروپا خواهان جذب این بازیکن هستند اما به نظر می‌رسد که این فوق ستاره فرانسوی فصل آینده با پیراهن رئال مادرید و در لالیگا به میدان خواهد رفت.

تام هالند که هنرپیشه متولد لندن است و در فیلم جدید از مجموعه فیلم‌های مارول در نقش مرد عنکبوتی ایفای نقش کرده می‌گوید که سعی کرده در مراسم توپ طلا، این بازیکن را برای پیوستن به تیم مورد علاقه‌اش متقاعد کند.

 

1673923

 

او در گفتگو با LADbible اظهار داشت:« ما چند روز قبل به مراسم توپ طلا رفتیم و مسی را دیدیم. این اتفاق باورنکردنی بود. ما با امباپه هم دیدار کردیم و من به امباپه گفتم از دیدنش خوشحالم و او واقعا دوستانه رفتار کرد. من به او گفتم رفیق، تو باید به تاتنهام بیایی! و او شروع به خندیدن کرد.»

تصاویر امباپه در حالی که به هالند می‌گوید حضور در تاتنهام غیرممکن است منتشر شده، چرا که این بازیکن برنامه‌های بزرگی برای آینده‌اش دارد.

تلاش پی اس جی برای تمدید قرارداد این بازیکن همچنان به نتیجه نرسیده و تمامی پیشنهادات این باشگاه فرانسوی از سوی او رد شده است.

امباپه از ابتدای ژانویه می‌تواند رسما با هر باشگاهی در خارج از لیگ فرانسه مذاکره کند و حتی پیش قراردادی را نیز پیش از پایان فصل به امضا برساند و همین موضوع باعث نگرانی بیشتر مدیران پاری سن ژرمن می‌شود.

 

دیدگاه‌ها