کد خبر : 1798163 | 23 آذر 1400 ساعت 17:30 | 6.2K بازدید | 5 دیدگاه

خیبر خرم آباد 1 ملوان بندرانزلی 1

لیگ یک / یک امتیاز بدردنخور برای خیبر و ملوان

نبرد شاگردان عبدالله ویسی و مازیار زارع در مهم‌ترین بازی هفته لیگ یک برنده نداشت.

لیگ یک / یک امتیاز بدردنخور برای خیبر و ملوان

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین تقابل هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، ظهر امروز در ورزشگاه تختی خرم‌آباد، شاگردان عبدالله ویسی در تیم خیبر میزبان ملوان بندرانزلی بودند؛ خیبری‌ها بعد از شکست هفته گذشته به دنبال از سرگیری پیروزی‌های خود بودند و در مقابل ملوان به عنوان تنها تیم بدون شکست لیگ یک در تکاپوی حفظ این روند و بازگشت به روند بردهای خود برای رسیدن دوباره به صدر جدول بود.

 

شاگردان مازیار زارع در تیم ملوان بازی را بهتر آغاز کردند و بعد از خلق چند موقعیت گلزنی سرانجام توسط امیرحسین یحیی زاده به گل برتری دست پیدا کردند؛ اما در شرایطی که تصور می‌شد ملوانی‌ها با پیروزی به رختکن بروند، حملات خیبری‌ها جواب داد و میلاد غریبی هافبک باتجربه این تیم از روی ضربه ایستگاهی به شکلی تماشایی موفق به زدن گل تساوی شد تا بازی با نتیجه 1-1 در نیمه نخست به پایان برسد.

 

در نیمه دوم، دو تیم در تلاش برای رسیدن به گل برتری و کسب 3 امتیاز این بازی حیثیتی بودند؛ اما با درخشش دروازه‌بان‌های دو تیم در این نیمه، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا با همان نتیجه 1-1 مساوی که در نیمه اول به دست آمده بود، بازی به پایان برسد. با این نتیجه ملوان برای سومین هفته پیاپی به تساوی رضایت داد و خیبر هم بعد از شکست هفته گذشته، مجدداً موفق به کسب امتیاز شد.

 

با تساوی امروز، ملوانی‌ها با 20 امتیاز به صدر جدول صعود کردند؛ خیبر خرم آباد هم با تک امتیاز به دست آمده، 16 امتیازی ماند و در رتبه ششم جدول قرار گرفت.

دیدگاه‌ها