کد خبر : 1798178 | 23 آذر 1400 ساعت 17:13 | 15.6K بازدید | 15 دیدگاه

قلعه‌نویی: قطار گل‌گهر راه افتاده و به آن سنگ می‌زنند

امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر می‌گوید پس از نتایج خوب تیمش سنگ انداری‌ها به سمت‌شان شروع شده و آنها بدون توجه مسیرشان را ادامه می‌دهند.

قلعه‌نویی: قطار گل‌گهر راه افتاده و به آن سنگ می‌زنند

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر فردا در سیرجان از فولاد خوزستان میزبانی می‌کند. امیر قلعه‌نویی سرمربی سیرجانی‌ها در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و در مورد این دیدار حساس گفت: در رابطه با بازی فردا باید بگویم که یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست و با تیمی بازی داریم که بسیار سختکوش، دونده، جنگنده است و مسائل تکنیکی را هم خیلی خوب رعایت می‌کند و شاید سخت‌ترین بازی ما باشد. خوشحالیم تیم‌مان به آن بلوغ تاکتیکی و نگرشی تقریبا رسیده. هفته قبل ما عقب افتادیم و توانستیم با یک بازی منظم و تاکتیکی برنده خارج شویم و این نشانه خوبی است. بچه‌های ما عاشقانه و با دل و جان خیلی خوب فوتبال‌شان را بازی می‌کنند و از این بابت از تک تک بازیکنانم ممنونم. 

 

قلعه نویی در مورد فولاد بیان کرد: فولاد پرس تیمی خیلی خوبی دارد و دنبال این هستند ارتباط خط هافبک ما را با نفرات رو به جلوی ما قطع کنند. دوندگی کناره‌های آنها به خصوص از سمت راست نقطه قوت‌شان است و ماهم اگر بتوانیم ارتباط خط هافبک‌شان با شیمبا را قطع کنیم می‌توانیم به اهداف‌مان که سه امتیاز این بازی است برسیم. 

 

او در خصوص تیمش توضیح داد و در مورد شکایت‌هایی که در این روزها علیه گل‌گهر به دلیل بازیکن خارجی‌شان صورت گرفته گفت: خوشحالیم که توانسته‌ایم یک تیم خوب درست کنیم و بچه‌های ما خیلی تلاش می‌کنند و از باشگاه و هیئت مدیره متشکرم. یواش یواش که این قطار حرکت کرده سنگ‌ها زیاد شده و به طرفش سنگ می‌زنند! نمی‌خواهند قطبی در فوتبال به وجود بیاید و مهم نیست، چرا که ما راه‌مان را پیدا کردیم و اهداف‌مان را ترسیم کرده‌ایم و برای اهداف‌مان می‌جنگیم و تکلیف‌مان را انجام می‌دهیم.

 

سرمربی گل گهر در پایان گفت: نتیجه دست خداست ولی خوشحالیم که یک شهرستان 350 هزار نفری به یک تیم خوب تبدیل شده است که همه نتایجش را دنبال می‌کنند. این مسئله خیلی مهم است و نشان می‌دهد ما راه‌مان را پیدا کرده‌ایم و به قول آقای مطهری قطاری که حرکت می‌کند به آن سنگ می‌زنند و این سنگ‌ها شروع شدند ولی برای ما خیلی مهم نیست. ما تا لحظه آخر تلاش‌مان را می‌کنیم تا ببینیم خدا چه چیزی می‌خواهد.

دیدگاه‌ها