کد خبر : 1798200 | 23 آذر 1400 ساعت 19:12 | 41.4K بازدید | 19 دیدگاه

آتش جنگ علنی شد؛

مسی و امباپه؟ رقیب اصلی رئال مادرید، PSG نیست!

رقیب رئال مادرید فقط پاری سن ژرمن نیست؛ آنها به وضوح یوفا را نیز در مقابل خود می بینند.

مسی و امباپه؟ رقیب اصلی رئال مادرید، PSG نیست!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید همچنان از اتفاقات قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ناراحت بوده و این حواشی به آخرین میدان نبرد آنها در جنگ فعلی با یوفا تبدیل شده است. قرعه لوس بلانکوس در ابتدا برای بازی مقابل بنفیکا بود و در ادامه نام پاری سن ژرمن در مقابل این تیم ظاهر شد؛ در واقع رسیدن از یک قرعه نسبتا مطلوب،  باشگاه سوم در لیگ پرتغال، تا قرعه مقابل لیونل مسی، دشمن قدیمی این تیم تا کیلیان امباپه و بقیه ستاره های بزرگ موجب ناامیدی در سانتیاگو برنابئو شده است.

 

1639160

 

در سال‌های اخیر و از زمان تبدیل شدن باشگاه پاریسی به یکی از ثروتمندترین تیم‌ها روی کره زمین با سرمایه‌گذاری قطر و به ویژه پس از کش و قوس بر سر کیلیان امباپه، رقابت شدیدی بین رئال مادرید و پاری سن ژرمن شکل گرفته که به نوعی تقابل قدرت سنتی اروپایی در برابر یک مدعی جدید است.

 

اما در این میان نهاد اداره کننده فوتبال اروپا سمت فرانسه ایستاده است. برای یوفا ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه فرانسوی، متحدی در برابر فلورنتینو پرز و برنامه های او در سوپر لیگ اروپا است. پاری سن ژرمن در زمان اعلام این پروژه طرفدار اخراج رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا قبل از بازی فصل قبل با چلسی بود.

 

دیروز نیز مدیران رئال مادرید مدعی شدند قرعه آنها در مقابل بنفیکا پیش از اشتباه صورت گرفته در قرعه کشی برداشته شده و به همین دلیل نیازی به تغییر در مورد این بازی خاص وجود ندارد. مدیران رئال مادرید پشت درهای بسته حتی بیشتر از آن چیزی که علنی فاش کردند خشمگین بوده و از عباراتی مانند "رسوایی" و "ننگ" استفاده می کنند. شاید این آخرین فصل جنگ رئال مادرید با یوفا در این مقطع باشد، اما آخرین قطعا فصل پایانی در کل داستان نخواهد بود.

 

1673517

 

دیروز نشریه مارکا مدعی شد سران رئال مادرید به شدت از تصمیم تکرار قرعه کشی ناراحت بوده، اعتراض خود را به یوفا نیز اعلام کرده و حتی قصد دارند به دادگاه سوییس از یوفا شکایت کنند. در ماه های اخیر فلورنتینو پرز و الکساندر چفرین بارها به صورت رسمی به یکدیگر تاخته و دستاوردهای طرف مقابل را زیر سوال برده اند.

 

یوفا از رئال مادرید به عنوان عامل اصلی پروژه سوپرلیگ نام برده و در واقع تصور می کند همه چیز زیر سر فلورنتینو پرز و گروه همراه او بوده است. از طرفی دیگر مرد متمول اسپانیایی نیز هنوز پروژه سوپرلیگ را منتفی ندانسته و منتظر فرصتی مناسب برای رسیدن به اهداف خود است.

 

مدیران یوفا حداقل در ذهن خود در جریان تقابل رئال مادرید و پاری سن ژرمن بی تردید طرفدار نماینده فرانسه خواهند بود و این یعنی احتمالا کار کارلو آنچلوتی و شاگردان او برابر این همه ستاره بسیار دشوار است. آتش جنگ بین یوفا و رئال مادرید برافروخته شده و بعید به نظر می رسد به این زودی ها شاهد صلح بین طرفین باشیم.

 

1672036

دیدگاه‌ها