کد خبر : 1798208 | 23 آذر 1400 ساعت 19:01 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال زیبا در DNA صنعت نفت است

سیدعباسی: یا مربی ایتالیایی یا هیچ‌کس!

سرمربی موقت شهرخودرو ممکن است در آینده نیز با همین پست به کارش ادامه دهد.

سیدعباسی: یا مربی ایتالیایی یا هیچ‌کس!

به گزارش ورزش سه، داوود سیدعباسی که پس از برکناری اکبر میثاقیان پس از هفته نهم لیگ برتر، هدایت تیم شهرخودرو را بر عهده گرفت در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به آبادان آمدم. من خاطرات خیلی خوبی از آبادان دارم و تشکر هم می‌کنم از مسئولین تیم نفت آبادان که در بدو ورود ما امکانات لازم را در اختیار ما قرار دادند و ما توانستیم تمرین خیلی خوبی را در کمپ تیم نفت آبادان انجام بدهیم و امیدوارم که بتوانیم در مشهد جبران کنیم.

 

او در خصوص دیدار فردا عنوان کرد: بازی فردای ما یک بازی پایاپای خواهد بود و در جدول هم یک بازی نزدیک خواهد بود. ما از تیم نفت آبادان شناخت تقریبی داریم. تیم نفت آبادان تیم خیلی خوبی است که جایگاه آنها هم اینجای جدول نیست و دارای کادرفنی خوب و قوی است و این دو عزیز قبلا کاپیتان های خودم بودند در تیم استقلال و امیدواریم یک فوتبال خیلی خوب را شاهد باشیم. ما می‌دانیم که تیم نفت آبادان فوتبال بازی می‌کند و این در DNA تیم فوتبال نفت آبادان است و تمام تلاشمان را می‌کنیم فردا مقابل تیم خوب نفت آبادان بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. 

 

سیدعباسی در واکنش به اینکه گفته بود در حال مذاکره با استفان کوزین هستند و اگر او به پدیده اضافه نشود خودش سرمربی خواهد بود، توضیح داد: اگر قرار باشد مربی خارجی به تیم ما اضافه شود فقط آقای کوزین است که اگر ایشان افتخار بدهند و تشریف بیاورند یک مربی فوق العاده حرفه ای هستند و من سابقه کار کردن با ایشان را دارم و اگر نیایند مربی خارجی دیگری به تیم ما اضافه نمی‌شود.

 

سرمربی موقت تیم شهرخودرو درباره غایبان این تیم در دیدار فردا مقابل صنعت نفت گفت: احسان حسینی و ابوالفضل عکاشه را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. 

 

وی در پایان در واکنش به اینکه در جدول سازمان لیگ نام پدیده ثبت شده است، بیان کرد: فکر نمی‌نمی‌کنم این سوال به روند بازی فردا کمکی بکند اما من با مدیران تیم شهرخودرو به توافق رسیدم و الان من مربی تیم شهرخودرو هستم.

دیدگاه‌ها