کد خبر : 1798222 | 23 آذر 1400 ساعت 19:24 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

دو پنالتی صددرصدی برایمان نگرفتند؛

پیوستن سرمربی فجر به کارزار اعتراض به تیم داوری!

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر معتقد است پنج یا شش امتیاز از این تیم شیرازی روی اشتباهات داوری گرفته شده است.

پیوستن سرمربی فجر به کارزار اعتراض به تیم داوری!

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی فردا در شیراز از مس رفسنجان که در هفته‌های اخیر در قامت مدعی ظاهر شده میزبانی می‌کند. علی اصغر کلانتری،سرمری فجر در کنفرانس خبری پیش از بازی در خصوص این بازی حساس گفت: تمام ۱۶ تیمی که در لیگ بازی می‌کنند قوی هستند. بالاخره هر تیمی نقاط ضعف و قوت خود را دارند و نمی‌شود در لیگ‌برتر گفت تیمی ضعیف است. ما مثل همیشه می‌خواهیم برای گرفتن ۳ امتیاز به زمین برویم. درست است اواخر فصل نیست که بگوییم مرگ و زندگی است اما انشاالله ببریم و وضعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

 

او در پاسخ به اینکه آیا از طرف مسئولین استان حمایت خوبی برای فجر صورت گرفته یا خیر گفت: لطف خداوند است که ما در تیم فجرسپاسی هستیم که فرمانده سپاه علاقه‌مند است و آقای فلاح، مدیر عامل و دیگر عوامل مجموعه نیز خالصانه کار می‌کنند تا مشکلات ما برطرف شود. همچنین کادرفنی، بازیکنان و رسانه کار خود را انجام می‌دهند و جایی در مورد این صحبت‌ها نمی‌ماند و توقعی ندارم فقط از اینجا از همه ممنونم و از آنهایی که دل‌شان برای ورزش شیراز و جوانانش می‌تپد تشکر می‌کنم. 

 

کلانتری در ادامه از مظلومیت تیم‌شان صحبت کرد و گفت: این تیم به اسم شهید سپاسی است و خدا هم پشتش است. شاید روی پیشانی ما نوشته باشد که مظلومیم و با شرایطی که در شهر ما از نظر ذهنیت و سخت افزار وجود دارد، مظلومیت‌مان بیشتر می‌شود. در بازی‌های گذشته پنج، شش امتیاز از تیم مظلوم شهید سپاسی گرفته شده است. در کدام یک از این صحنه‌ها و اعتراضاتی که ما داشتیم، گروهی تشکیل دادند و به فدراسیون رفتند و صحبت کردند؟ تیم فجر شهید سپاسی تیم یک نفر یا دو نفر نیست. تیم یک باشگاه نیست بلکه تیم تمام مردم ایران است و تیم استان فارس و شیراز است. چرا انقدر حقش را خوردند؟ چرا اینطور می‌شود؟ در یک بازی یک اتفاق کوچک می‌افتد و روی فدراسیون هزاران فشار می‌آورند ولی برای فجر این‌طور نیست.

 

او ادامه داد: خیلی قشنگ است که پنج یا شش امتیاز به گواه نود و نه درصد کارشناسان روی آنالیزی که انجام شد به ضرر ما بوده است. قابل توجه آن آقایی که می‌گفت بدون موقعیت به گل رسیدید! دو پنالتی صددرصد که کارشناسان اعلام کردند به نفع فجرسپاسی در آن بازی گرفته نشد. بازی با سپاهان یک پنالتی و بازی با استقلال یک پنالتی و بازی با نساجی یک گل آفساید و بازی با گل گهر سیرجان اگر یک اوت  دقیقه ۹۱ یا ۹۲ به نفع ما گرفته می‌شد، یک دقیقه بعد از آن بازی تمام شد. این همه اتفاق افتاد خیلی از افراد می‌دانستند و چشم‌شان را بستند و نادیده گرفتند. مدیران ارشد و متولیان ورزش و فوتبال نپرسیدند که مشکلتان چیست تا به فدراسیون برویم و اعتراض و صحبت کنیم تا حداقل به داد این تیم مظلوم برسند.

 

سرمربی فجر در خصوص تیمش در پایان گفت: با پنج امتیاز ما الان جزو تیم‌های بالای جدول بودیم. اما متاسفانه طور دیگری کار می‌کنند که بعضی از عزیزان ما هواداران واقعی را دوست‌شان داریم. هوادارانی که می‌دادند ما به چه مشکلاتی تیم بستیم و ادامه می‌دهیم. بازی با اراک درست است بازی را واگذار کردیم اما 550 پاس دادیم و بیست درصد از تیم اراک بالاتر بودیم. تیم ما جوان است و سال اول است که آمده حالا که این اتفاق افتاده همه باید کمک کنند اما من این موضوع را در شهرمان نمی‌بینم و هر کسی که نخواهد کمک کند و سنگی بیاندازد به خدا و شهید سپاسی واگذارش می‌کنیم و به هیچ کسی رو می‌اندازیم و دنبال کمک نیستیم. همین طور که سال قبل تیم شهید سپاسی در زمین خراب پارس آمد و کار کرد و حتی امتیازاتی در بازی خانگی از دست دادیم ولی خدا کمک کرد و به لیگ برتر آمد الان با توکل به خدا و شهید سپاسی و تلاش و کوشش همه مجموعه و دوستداران تیم به اهدافی که داریم یعنی ماندن در لیگ و جایگاه خوب می‌رسیم.

دیدگاه‌ها