کد خبر : 1798247 | 23 آذر 1400 ساعت 21:21 | 28.2K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش آرتتا به گرفتن بازوبند کاپیتانی از اوبامیانگ

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می گوید بیانیه باشگاه درباره گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از پیر امریک اوبامیانگ واضح بوده است.

واکنش آرتتا به گرفتن بازوبند کاپیتانی از اوبامیانگ

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فردا شب در یک مسابقه حساس از سری بازی.های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس میزبان وستهام خواهد بود. دیداری که پیروزی در آن می‌تواند شاگردان میکل آرتتا را تا رتبه چهارم جدول نیز بالا بیاورد بنابراین برد برابر وستهام برای توپچی ها بسیار حیاتی است.

 

میکل آرتتا در نشست خبری پیش از بازی برابر وستهام گفت: "فوتبال یک ورزش کاملا غیرقابل پیش‌بینی محسوب می‌شود. روزانه شرایطی رقم می‌خورد که کار را دشوارتر می‌کند اما بازیکنان به خوبی با همه این مسائل وفق پیدا کرده‌اند. شما با نگاهی به عملکرد آنها می توانید به این موضوع پی ببرید. از طرفی من به دنبال این هستم که بازیکنان مسئولیت پذیری زیادی داشته باشند. از طرفی آنها هم می‌خواهند برای تیمم مهم باشند و همین‌گونه هم هست."

 

 

1670133

 

 

ساعاتی پیش باشگاه آرسنال به شکل رسمی اعلام کرد که به دلیل مسائل انضباطی کاپیتانی را از پیر امریک اوبامیانگ رفته است. آرتتا در این باره گفت: "صحبت خاصی در این مورد ندارم چرا که بیانیه باشگاه کاملا مشخص بود. در واقع این تصمیم بعد از اتفاقات رخ داده طی روزهای گذشته، گرفته شد. هم من و هم مسئولان باشگاه صحبت‌هایی با اوبامیانگ داشتیم و نهایتا مجبور شد که این تصمیم را قبول کند. از طرفی چندین بازیکن وجود دارند که می‌توانند این وظیفه را برعهده بگیرند.

 

 

1634559

 

 

به طور کلی اتفاق تلخی افتاده اما باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که نباید تصمیم عجولانه‌ای اتخاذ کنیم.  از طرف دیگر بقیه بازیکنان نیز این تصمیم را قبول کرده اند و می‌دانند که باید به باشگاه احترام بگذارند."

دیدگاه‌ها