کد خبر : 1798249 | 23 آذر 1400 ساعت 21:22 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

تارتار: تمرکز داشته باشیم هیچ تیمی حریفمان نیست

سرمربی ذوب آهن می‌گوید حضور مربی های جوان در لیگ، باعث بهتر شدن کیفیت آن می‌شود.

تارتار: تمرکز داشته باشیم هیچ تیمی حریفمان نیست

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با هوادار گفت: بازی فردا مثل همه بازی های لیگ که مشاهده می‌کنیم بازی سختی است و امسال واقعا لیگ ما لیگ بسیار پرفشار و سختی خواهد بود و این نشان می‌دهد مربی هایی که در حال فعالیت هستند مربی های خوبی هستند و توانستند تیم های خیلی خوبی را آماده کنند و وارد مسابقات کنند. تیم هایشان را خوب بستند و خوب آماده کردند و فاصله ها را خیلی به هم نزدیک کردند. مربی های جوان تر الان کمک می‌کنند که فوتبال به روز تری را از باشگاه های کشور شاهد باشیم. 

 

او در خصوص تیم هوادار اظهار داشت: تیم هوادار تیم بسیار دونده و یکدستی است. با توجه به ثباتی که این تیم در کادرفنی داشته، آقای عنایتی به اتفاق همکارانشان توانستند تیم خوبی را جمع و جور کنند و بازی های خوبی هم انجام دادند. فراز و نشیب زیاد داشتند. نقاط ضعف هم دارند که ما در طول هفته با اینکه یکی دو روز بیشتر فرصت نداشتیم و بیشتر ریکاوری انجام دادیم، روی آنها کار کردیم. 

 

تارتار افزود: انشاالله بچه هایمان با تمرکز بالا بازی کنند و اشتباهات هفته های گذشته را نداشته باشند. من مطمئنم که تیمی هستیم که اگر اشتباه نداشته باشیم و با تمرکز بالا بازی کنیم، هیچ تیمی نمی‌تواند ما را شکست بدهد و به بچه ها ایمان دارم و اگر یک مقدار با تمرکز بالا بازی ها را از شروع مسابقه تا پایان مسابقه دنبال کنند، هیچ تیمی حریف ما نخواهد بود و هفته به هفته بهتر خواهیم شد‌.

 

سرمربی ذوب آهن در پایان در مورد مصدوم و محروم های این تیم در بازی فردا عنوان کرد: خدا را شکر محروم نداریم. حبیب فرعباسی سرماخوردگی دارد و باید ببینیم فردا شرایطش به چه گونه ای خواهد بود و بقیه بچه ها همه شرایط خوبی دارند و آماده بازی فردا هستند.

دیدگاه‌ها