کد خبر : 1798263 | 23 آذر 1400 ساعت 22:55 | 22.8K بازدید | 1 دیدگاه

اشتوتگارت ۰-۵ بایرن؛ برد با هنرنمایی ستاره آلمانی

بایرن مونیخ در یک بازی کاملا یک طرفه موفق شد با پنج گل اشتوتگارت را شکست دهد.

اشتوتگارت ۰-۵ بایرن؛ برد با هنرنمایی ستاره آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت های بوندسلیگا امشب از سری مسابقات هفته شانزدهم مهمان اشتوتگارت بود که نهایتاً این مسابقه با پیروزی 5-0 تیم مهمان خاتمه یافت.

 

مطابق انتظار بازی با برتری محسوس بایرن مونیخ آغاز شد و این تیم می‌توانست در دقیقه 20 به گل اول دست پیدا کند اما سرژ گنابری این موقعیت تک به تک را از دست داد تا بازی با تساوی بدون گل دنبال شود.

 

چند دقیقه بعد این اشتوتگارت بود که می‌توانست از اشتباه مدافعان بایرن مونیخ استفاده کرده و گل اول را به ثمر برساند اما بازیکنان این تیم هم در یک موقعیت تک به تک بی دقت عمل کردند.

 

 

1674140

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد بایرن مونیخ توانست گل پیروزی را به ثمر برساند. پاس لروی سانه با ضربه فنی و فوق العاده زیبای سرژ گنابری همراه شد تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود بایرن خاتمه پیدا کند.

 

بایرن مونیخ نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 53 به گل دوم دست پیدا کند. باز هم این سرژ گنابری بود که بعد از یک سر توپ بسیار زیبا دروازه اشتوتگارت را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

 

در دقیقه 69 بایرن مونیخ توانست گل سوم را هم به ثمر برساند. پاس زیبای سرژ گنابری به روبرت لواندوفسکی رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه چیپ زیبا دروازه اشتوتگارت را باز کرد تا نتیجه 3-0 شود.

 

 

1674137

 

 

چند دقیقه بعد روبرت لواندوفسکی موفق شد گل دوم خود و چهارم بایرن مونیخ را به ثمر برساند. باز هم پاس گنابری و ضربه تمام کننده ستاره لهستانی به گل باایرن منجر شد تا نتیجه 4-0 شود.

 

در دقیقه 74 اشتباه عجیب دروازه‌بان اشتوتگارت توپ را در مقابل پای سرژ گنابری قرار داد و این بازیکن نیز دروازه خالی را باز کرد تا علاوه بر ثبت هت تریک نتیجه را به 5-0 تغییر داده باشد.

 

 

1674139

 

 

در ادامه نیز بایرن مونیخ می توانست بازهم توسط روبرت لواندوفسکی به گل دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد تا نهایتا بازی با همان پنج گل به سود شاگردان ناگلزمان تمام شود و باواریایی‌ها جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند.

دیدگاه‌ها