کد خبر : 1798310 | 24 آذر 1400 ساعت 11:17 | 31.1K بازدید | 4 دیدگاه

عصبانیت آبراموویچ از مذاکره رئال با مدافع چلسی

رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی، از تلاش‌های رئال مادرید برای جذب آنتونیو رودیگر عصبانی است.

عصبانیت آبراموویچ از مذاکره رئال با مدافع چلسی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رودیگر با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیمی دیگر ملحق شود.

تلاش‌ها و مذاکرات مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد به نتیجه نرسیده و او با ورود به شش ماه پایانی قراردادش از ابتدای ژانویه می‌تواند با هر تیمی در خارج از لیگ برتر مذاکره کرده و پیش قرارداد امضا کند.

بسیاری از منابع خبری در روزهای اخیر مدعی شده بودند که رئال مادرید گزینه اصلی جذب این بازیکن است و مذاکرات آنها با مدیربرنامه‌های او پیشرفت زیادی داشته تا این بازیکن در مسیر سانتیاگو برنابئو قرار بگیرد.

حالا روزنامه ال‌ناسیونال مدعی شده که مذاکرات این باشگاه اسپانیایی با رودیگر چندان به مذاق رومن آبراموویچ خوش نیامده و او قصد دارد نسبت به این اقدام واکنش نشان دهد.

 

1652047

 

پیش از این گفته می‌شد که دو باشگاه در حال مذاکره برای بازگشت ادن هازارد به استمفوردبریج هستند اما حالا به نظر می‌رسد که این مالک روس قصد دارد این انتقال را منتفی در نظر بگیرد.

هازارد در سال 2019 با امضای قراردادی به ارزش 130 میلیون پوند به رئال مادرید رفت اما از آن زمان با مصدومیت‌های متعدد مواجه شده و نتوانسته عملکرد قابل قبولی را در این تیم به نمایش بگذارد.

همین باعث شد که مدیران رئال به دنبال فروش او باشند و چلسی قصد داشت با خرید دوباره این بازیکن، بازگشتی احساسی را برای او رقم بزند و امیدوار بود که هازارد بتواند بار دیگر به روزهای اوجش در لندن برگردد. اتفاقی که با توجه به شرایط پیش آمده شاید چندان محتمل نباشد.

دیدگاه‌ها