کد خبر : 1798103 | 23 آذر 1400 ساعت 11:41 | 36.7K بازدید | 15 دیدگاه

مدافع چلسی در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید

مذاکرات آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی، با رئال مادرید بسیار مثبت پیش می‌رود و ممکن است به زودی به نتیجه برسد.

مدافع چلسی در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رودیگر با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این باشگاه انگلیسی هنوز موفق به جلب نظر او برای تمدید قرارداد نشده است.

این ملی‌پوش آلمانی پیشنهاد دریافت دستمزد 140 هزار پوند در هفته را رد کرده و گاردین مدعی شده که مذاکرات او با رئال مادرید با سرعتی قابل توجه در حال پیشروی است.

بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن دیگر تیم‌هایی هستند که علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارند اما رئال در حال حاضر از سایر رقبا پیشی گرفته است.

برخی منابع خبری در هفته گذشته مدعی شده بودند  که رودیگر با رئال به توافق غیررسمی رسیده تا در پایان فصل به سانتیاگو برنابئو ملحق شود.

 

1672380

 

سار سنسی، برادر این بازیکن 28 ساله، مدیربرنامه اوست و گفته می‌شود که ملاقاتی را با فلورنتینو پرز در مادرید و همچنین با مدیران بایرن مونیخ داشته است.

با این حال هنوز هیچ قرارداد رسمی به امضا نرسیده اما با توجه به اتمام قرارداد رودیگر با چلسی در فاصله شش ماه آینده ، این بازیکن می‌تواند از ابتدای ژانویه با هر تیمی در بیرون از لیگ برتر انگلیس پیش قراردادی را به امضا برساند.

بسیاری از منابع خبری باور دارند که هر قراردادی که با  این بازیکن امضا شود، با قرارداد ماتیس ده لیخت در یوونتوس که دستمزد هفتگی 400 هزار پوند دارد برابری خواهد کرد.

رودیگر یکی از مدافعانی است که احتمال دارد در پایان فصل از جمع آبی‌های لندن جدا شود، تیاگو سیلوا و آندره‌آس کریستنسن نیز دیگر بازیکنانی هستند که قراردادشان در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و هنوز قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا نکرده‌اند.

علاوه بر این سزار آسپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی، نیز ممکن است در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود تا بحران جدی خط دفاعی در استمفوردبریج شکل بگیرد.

دیدگاه‌ها