کد خبر : 1798330 | 24 آذر 1400 ساعت 13:19 | 9.8K بازدید | 4 دیدگاه

خیبر – ملوان؛ هم چنان پر حاشیه بعد از بازی (عکس)

دیدار خیبر خرم آباد – ملوان از هفته دهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

خیبر – ملوان؛ هم چنان پر حاشیه بعد از بازی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا ملوان با ضربه امیر حسین یحیی زاده در دقیقه 26 به گل رسید و در ادامه ضربه میلاد غریبی در دقیقه 41 بازی نتیجه را برابر کرد و تلاش های دو تیم در نیمه دوم ره به جایی نبرد و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید و با توجه شکست قشقایی شیراز در برابر استقلال خوزستان، ملوان با 20 امتیاز به صدر جدول رفت.

 

با توجه به حواشی رخ داده در بازی های گذشته دو تیم پیش از بازی امروز باشگاه ملوان در نامه ای محرمانه خواستار تغییر تیم داوری این بازی شد که این درخواست واکنش باشگاه خیبر خرم آباد را به همراه داشت و حال که بازی دو تیم به پایان رسیده باشگاه خیبر بر این باور است که نامه باشگاه ملوان در قضاوت تیم داوری این بازی تاثیر منفی گذاشت و برخی از تصمیمات عباس راکی و کمک هایش یعنی مازیار معتمدنیا و ابوذر ممبینی به ضرر تیم خیبر خرم آباد بوده است.

اعتراض باشگاه خیبر خرم آباد به دو صحنه از این بازی است. در دقیقه 76 مهرداد قنبری بازیکن تیم خیبر درون محوطه جریمه ملوان در برخورد با بازیکن این تیم سرنگون می شود که باشگاه خیبر معتقد است در این صحنه داور باید برای تیم میزبان پنالتی اعلام می کرد. عباس راکی که نزدیک به صحنه بود نه تنها این کار را نکرد بلکه به مهرداد قنبری کارت زرد نشان داد تا عمل او را شبیه سازی تشخیص دهد. دیگر صحنه مورد بحث خرم آبادی ها در دقیقه 44 بازی رخ داد. جایی که گلزن تیم ملوان یعنی امیر حسین یحیی زاده از پشت تکل دوپا روی پای بازیکن شماره 19 خیبر رفت و در این صحنه خیبری ها معتقد بودند داور باید به بازیکن ملوان کارت قرمز مستقیم نشان می داد و این کار را نکرد تا ملوان با همه نفراتش به بازی ادامه دهد. هر دو صحنه در شرایطی رخ داد که بازی با نتیجه مساوی یک بر یک دنبال می شد و تصمیمی غیر از این ها می توانست شرایط را به سود تیم خیبر تغییر دهد.

 

1674241

این هم صحنه ای است که مهرداد قنبری در محوطه جریمه تیم ملوان سرنگون می شود و به زعم خیبری ها باید یک پنالتی برای آنها به ارمغان می آورد.

 

عبدی مالک باشگاه خیبر هم از نامه محرمانه باشگاه ملوان به فدراسیون فوتبال ناراحت است و می گوید چیز محرمانه ای در فوتبال وجود ندارد و اتفاقا این درخواست باید شفاف اعلام شود و او این موضوع را پیگیری خواهد کرد تا متوجه شود فهوی نامه محرمانه باشگاه ملوان به فدراسیون فوتبال چه بوده است. او از کمیته اخلاق تقاضا کرد که ماجرای نامه محرمانه باشگاه ملوان را پیگیری کند چرا که چیزی در زمین بازی ندیده است.

 

 

1674242

این صحنه ای است که بازیکن ملوان از پشت روی پای بازیکن تیم خیبر تکل می رود و باشگاه خیبر بر این عقیده است در این صحنه بازیکن تیم ملوان باید کارت قرمز می گرفت.

 

در مورد صحت و سقم ادعای باشگاه خیبر خرم آباد کارشناسان داوری و در نهایت کمیته داوران اظهار نظر خواهند کرد .

دیدگاه‌ها