کد خبر : 1798333 | 24 آذر 1400 ساعت 13:18 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی؛ دیه‌گو آلونسو سرمربی اروگوئه شد

دیه‌گو آلونسو، سرمربی سابق اینترمیامی، جانشین اوسکار تابارز در تیم ملی اروگوئه شد.

رسمی؛ دیه‌گو آلونسو سرمربی اروگوئه شد

به گزارش "ورزش سه"، تابارز ماه گذشته به دلیل عملکرد ضعیف تیم ملی اروگوئه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی از هدایت این تیم برکنار شد.

فدراسیون فوتبال اروگوئه روز سه‌شنبه بدون این که اطلاعات بیشتری منتشر کند، اعلام کرد که آلونسو را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرده است.

آلونسو در ماه ژانویه سال جاری میلادی از اینترمیامی جدا شده و یکی از گزینه‌های حضور روی نیمکت اروگوئه به حساب می‌آمد.

او پیش از این سابقه حضور در یکی از تیم‌های مطرح این کشور به نام پنارول (2013) و همچنین الیمپیای پاراگوئه (2014) را داشته است. او در فاصله سال‌های 2014 تا 2018 نیز هدایت پاچوکای مکزیک را برعهده داشت و در سال 2019 به مونتری رفته بود.

 

1674244

 

گفته می‌شود که گزینه اول حضور روی نیمکت اروگوئه در واقع مارسلو گایاردو، سرمربی ریورپلاته، بوده اما این مربی آرژانتینی این پیشنهاد را رد کرده و قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

اروگوئه در حال حاضر در مسابقات انتخابی جام جهانی در بین 10 تیم آمریکای جنوبی در رده هفتم قرار دارد. چهار تیم اول از این گروه به صورت مستقیم راهی قطر خواهند شد و تیم پنجم به مسابقات پلی آف می‌رود تا بتواند در جام جهانی حضور داشته باشد.

اروگوئه تنها یک امتیاز با تیم رده چهارمی کلمبیا فاصله دارد و هنوز چهار بازی دیگر تا پایان مسابقات انتخابی در آمریکای جنوبی باقی مانده است.

 

دیدگاه‌ها