کد خبر : 1798341 | 24 آذر 1400 ساعت 14:05 | 25.8K بازدید | 6 دیدگاه

تشکر ویژه مجیدی از گلزن 6 امتیازی (عکس)

فرزاد مجیدی با بوسیدن سر جعفر سلمانی، اینگونه بابت گل طلایی در دیدار برابر سپاهان او از این بازیکن تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در دقایقی که سپاهان از سمت راست خود و جناح چپ استقلال موقعیت های پرتعدادی را تدارک می دید و هواداران آبی های پایتخت بابت اینکه خط دفاعی تیمشان و بخصوص جعفر سلمانی اجازه خودنمایی را به تیم میهمان می دهد دلخور بودند، کسی فکرش را نمی کرد که همین بازیکن دقایقی بعد با یک شلیک روی پا و دیدنی قفل دروازه سپاهان را باز کند و یک گل 3 امتیازی دیگر را برای تیمش به ثمر برساند.

 

جعفر سلمانی از آن دست بازیکنان بی حاشیه ای است که حتی اهل گفتگو و مصاحبه هم نیست. بازیکن سر به زیر و چپ پای آبی ها با آنکه دیدار با سپاهان را خوب آغاز نکرد، اما رفته رفته توانست خودش را در زمین پیدا کند و بازی خوبی را ارائه دهد.

 

هافبک سمت چپ استقلال که توانایی بازی در پست دفاع چپ را نیز دارد، دیروز نهایت استفاده را از پاس دیدنی رودی ژستد برد و پس از یک استپ با سینه و یک شلیک دیدنی و روی پا به مانند بازیکنان اروپایی، توپ فرستاد به جایی که می بایست می رفت و استقلال را با یک گل پیش انداخت.

 

1674259

 

درست در دقایقی که تیم فرهاد مجیدی تحت فشار زیادی بود، گل سلمانی کاملا این تیم را دگرگون کرد و آبی ها توانستند با اعتماد به نفس و روحیه بالاتری به بازی ادامه دهند.

 

سلمانی که پیش از این گل نخست استقلال در این فصل را نیز وارد دروازه هوادار کرده بود، برابر سپاهان نیز یک گل 3 امتیازی دیگر زد تا به تنهایی 6 امتیاز برای تیمش جمع آوری کرده باشد. او پس از باز کردن دروازه کریستوفر کنت با تشکر ویژه ای از سوی فرزاد مجیدی دستیار و برادر فرهاد مواجه شد و او بر سر سلمانی بوسه زد تا ارزش گلش را به او یادآوری کرده باشد.

دیدگاه‌ها