کد خبر : 1798348 | 24 آذر 1400 ساعت 14:14 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

سوپرگلی که به کار اخباری در سایپا پایان داد (عکس)

عباس عسگری مهاجم تیم فوتبال شمس آذر قزوین روز گذشته در شرایطی که سایپا برای گل مساوی تلاش می‌کرد، با یک ضربه ایستگاهی تماشایی کار این تیم را تمام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اخباری در دیدار برابر شمس آذر قزوین شروع بهتری داشتند و در همان دقایق ابتدایی بازی می‌توانستند با ضربه ایمان غلامی که با گلر تک به تک شده بود به گل برسند، اما این مهاجم در محوطه جریمه سرنگون شد و نتوانست از موقعیت خوبی که داشت، استفاده کند. حملات نارنجی پوشان البته ادامه داشت و آنها تا پایان نیمه اول یکی دو موقعیت خوب دیگر هم داشتند که بی دقتی مهاجمان این تیم آنها را در رسیدن به گل ناکام نگه داشت.


با شروع نیمه دوم شاگردان سعید اخباری که سرمربی خودشان در خطر برکناری می‌دیدند، با تمام وجود برای رسیدن به گل تلاش کردند ولی روی یک ضربه کرنر در شرایطی غافلگیر شدند و گل اول را دریافت کردند که چند ثانیه قبل‌تر نیز مهرداد طهماسبی دروازه بان با تجربه این تیم موقعیتی از گل شدن موقعیتی مسلم جلوگیری کرده بود.


پس از این گل بازیکنان سایپا احساسی شدند و علی رغم اینکه چند موقعیت دیگر هم به دست آوردند، نتوانستند به گل برسند تا نوبت به نقطه عطف این مسابقه هیجان انگیز برسد؛ جایی که در دقیقه 79 عباس عسگری که پیش‌تر نیز در تیم های مختلف توانایی خود را در ضربات ایستگاهی به رخ کشیده بود، موفق شد با یک ضربه تماشایی که قدرت و سرعت بسیار زیادی داشت، از فاصله‌ای دور دروازه طهماسبی را برای دومین مرتبه باز کند.

 

1674270

این تصویری است که داداش‌زاده عکاس سایپا در این مسابقه لحظاتی پیش از ثبت گل دوم مسابقه توسط عباس عسگری ثبت کرده است.

 

1674267

 

1674268

 

1674269

 

1674271

 

پس از این گل تلاش بازیکنان سایپا احساسی تر دنبال شد و حتی ورود بازیکنان باتجربه ای نظیر فرزاد حاتمی و حسین ماهینی هم به تیم کمکی نکرد تا یک شکست دیگر در کارنامه نارنجی پوشان ثبت شود و آنها در میانه های جدول رده بندی 11 امتیازی باقی بمانند.


این شکست اما نتیجه دیگری هم به همراه داشت و سبب شد تا سعید اخباری سرمربی جوان نارنجی پوشان از کار برکنار شود و امید روانخواه به عنوان سرمربی جدید تیم برگزیده شد؛ انتخابی که مدیران باشگاه سایپا امیدوارند با حضورش شرایط تیم دچار تحول شود و روانخواه بتواند تیم را به جمع بالانشینان اضافه کند.

دیدگاه‌ها