کد خبر : 1798355 | 24 آذر 1400 ساعت 16:00 | 12.9K بازدید | 2 دیدگاه

وین رونی باز می‌گردد

اسطوره انگلیسی، گزینه جانشینی بنیتس در اورتون

اورتون در صورت برکناری رافا بنیتس، به وین رونی به عنوان جانشین او فکر می کند.

اسطوره انگلیسی، گزینه جانشینی بنیتس در اورتون

به گزارش "ورزش سه"، تابستان وقتی باشگاه اورتون خبر از عقد قرارداد با رافا بنیتس سرمربی اسپانیایی داد، تصور می شد باشگاه آبی پوش شهر لیورپول تبدیل به یکی از مدعیان کسب سهمیه شود. اورتون در دو فصل گذشته نیز شروع خوبی داشت ولی رفته رفته افت کرد و نتوانست به سهمیه اروپایی برسد. 

 

 

1671643

 

 

حضور بنیتس با توجه به سابقه درخشانی که در لیورپول داشت، حساسیت هایی را نیز باعث شد. پس از گذشت 16 هفته، اورتون با بنیتس تنها 18 امتیاز کسب کرده و در رده 14 جدول قرار دارد. پس از شکست سنگین خانگی از لیوپول شایعات برکناری بنبتس قوت گرفت اما فرهاد مشیری مالک باشگاه تصمیم گرفت تا همچنان به سرمربی اسپانیایی اعتماد کند ولی باخت اخیر به پالاس بار دیگر گمانه زنی ها در مورد برکناری بنیتس را افزایش داده است.

 

طبق ادعای سان، در صورت اخراج بنیتس گزینه اورتون کسی نیست جز اسطوره باشگاه وین رونی.

 

 

1562842

 

 

رونی که فوتبالش را از اورتون شروع کرد ولی در منچستریونایتد بود که تبدیل به ستاره جهانی شد، در اواخر فوتبالش به اورتون بازگشت و یک فصل برای این تیم بازی کرد ولی با پیراهن دربی کانتی بود از فوتبال خداحافظی کرد. او اکنون هدایت دربی را برعهده دارد که جایگاه خوبی در چمپیونشیپ انگلیس ندارد و پس از 21 امتیازی که از این تیم کسر شده، در رده آخر ایستاده است.

سان نوشته است که در صورت دریافت پیشنهاد از اورتون، رونی هدایت دربی را رها خواهد کرد تا به باشگاه محبوبش یاری برساند.

دیدگاه‌ها