کد خبر : 1798364 | 24 آذر 1400 ساعت 14:58 | 23K بازدید | 4 دیدگاه

دروازه‌بان تراکتور با صفر بازی لیگ برتری!

رضا حقیقت دروازه بان امروز تراکتور مقابل سرمربی سابق خود یعنی نفت مسجدسلیمان خواهد بود، دروازه بانی با صفر بازی لیگ برتری!

دروازه‌بان تراکتور با صفر بازی لیگ برتری!

به گزارش "ورزش سه"، در پی مصدومیت محمدرضا اخباری کاپیتان و ستاره تراکتوری ها که حسابی کار را برای سولدو هم سخت کرده و پس از انتخاب ناصر سالاری توسط وی و اشتباهات این دروازه بان باتجربه که ۵ گل در دو بازی دریافت کرد، سولدو سرمربی کروات مجبور شد تا بالاخره به یکی از دو دروازه بان جوان خود اعتماد کند.

مساله ای که در رابطه با دو دروازه بان تراکتور مطرح است و شاید نقطه ضعفی برای آن ها باشد این است که سیف احمدی و حقیقت هیچ گاه سابقه بازی رسمی در مسابقات را برای هیچ تیمی ندارند. با این حال اشتباهات سریالی و عدم آمادگی سالاری سولدو را مجبور به این انتخاب کرده است. ناگفته نماند تی تی ها هم در فضای مجازی اعتراضات خود را بابت بازی ضعیف سالاری ابراز داشتند و خواهان بازی کردن یکی از دو دروازه بان جوان خود بودند.

 

حال باید منتظر ماند و دید رضا حقیقت دروازه بان جوان و ۲۱ ساله قدر این فرصت را خواهد دانست و می تواند خود را به تی تی ها و کادرفنی این تیم مقابل فراز کمالوند به اثبات برساند یا نه

 

1674312

دیدگاه‌ها