کد خبر : 1798375 | 24 آذر 1400 ساعت 15:35 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از 11 عنابی‌پوش مقابل صنعت نفت؛

اولین ترکیب شهر خودرو با نظر سیدعباسی

سرمربی تازه‌وارد شهر خودرو نفرات منتخب خود برای دیدار با صنعت نفت را معرفی کرد.

اولین ترکیب شهر خودرو با نظر سیدعباسی

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم نمایش قابل‌‎قبول در مقابل گل‌گهر، شهر خودرویی‌ها نتوانستند مقابل حریف نامدار خود یک پیروزی بزرگ در مشهد به دست آورند و اسیر تجربه حریف شده و پیروزی یک گله را با شکست 2-1 از عوض کردند تا این شکست سبب تغییر در کادرفنی شهر خودرو و پایان اکبر میثاقیان سرمربی کهنه‎کار فوتبال ایران شود.

 

هر چند مذاکرات با کوزین در جریان است اما فعلاً تا نهایی شدن قرارداد با این سرمربی ایتالیایی، داوود سیدعباسی سرمربی شهر خودرو است و اگر کوزین به ایران نیاید، سرمربیگری موقت سیدعباسی تا پایان فصل تمدید خواهد شد؛ او امروز در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در تیم مشهدی، باید عنابی‌پوشان را مقابل صنعت نفت هدایت کند.

سیدعباسی برای کسب اولین پیروزی فصل شهر خودرو، ترکیبی متفاوت نسبت به هفته گذشته به میدان فرستاده است؛ ضمن آن‌که سرمربی عنابی‌پوشان مشهدی امروز ابوالفضل عکاشه گلزن هفته گذشته شهر خودرو و احسان حسینی مدافع جوان این تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

ترکیب شهر خودرو برای مسابقه امروز با صنعت نفت نسبت به دیدار هفته گذشته با گل‌گهر، 4 تغییر داشته و مجتبی بیژن، آزاد جعفرزاده، محمدرضا فلاحیان و رضا مستعلی در ترکیب اولیه قرار گرفته‌اند.

 

ترکیب شهر خودرو خراسان برای دیدار با صنعت نفت آبادان:

میلاد فراهانی، محمدحسین حیدری، مجتبی بیژن، صادق صادقی، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، آزاد جعفرزاده، حسام پورهاشم، مسعود زائر، محمدرضا فلاحیان و رضا مستعلی

دیدگاه‌ها