کد خبر : 1798376 | 24 آذر 1400 ساعت 15:40 | 19.1K بازدید | 8 دیدگاه

اعتراض شدید ساکت به تصمیم زاهدی‎‌فر (عکس)

سرمربی تیم نساجی اعتراض شدید به تصمیم داور بازی امروز داشت.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های نساجی و آلومینیوم در هفته دهم، متعادل شروع شد و دو تیم در حال بررسی راه های رسیدن به دروازه یکدیگر بودند؛ شاگردان الهامی رفته رفته نبض بازی را در اختیار گرفتند و دو موقعیت هم روی دروازه حریف ایجاد کردند.

 

هر دو موقعیت را کریم اسلامی با پاس شجاعی به دست آورد؛ مهاجم نساجی در صحنه اول ارسال ایستگاهی شجاعی که با تاثیر نجفی همراه بود را با ضربه ای نه چندان خوب از دست داد اما در صحنه دوم پاس در عمق شجاعی را به تبدیل کرد؛ گلی که البته داور آن را مردود اعلام کرد.

پاس در عمق شجاعی به اسلامی در دقیقه 20 با تصمیم کمک داور و تایید محمدحسین زاهدی فرد همراه بود؛ تصمیمی که اعتراض شدید نیمکت و بازیکنان تیم نساجی را به همراه داشت.

 

1674322

 

1674321

 

1674323

 

شدیدترین اعتراض را از ساکت الهامی شاهد بودیم که از دو محرومیت اخیرش زمان زیادی نمی گذرد ولی بلافاصله بعد از به صدا در آمدن سوت به نشانه آفساید با فریاد به سمت ناظر بازی رفته و اعتراض خود را به گوش او رساند.

 

کریم اسلامی هم که از مردود اعلام شدن گلش بهت زده شده بود، اعتراضاتی را به همراه دیگر هم تیمی هایش در داخل زمین به داور انجام داد. این اتفاق در حالی رخ داد که الهامی در نشست خبری پیش از بازی امروز از داور بازی قبلی تیمش با فولاد تمجید کرده بود.

دیدگاه‌ها