کد خبر : 1798392 | 24 آذر 1400 ساعت 16:41 | 11K بازدید | 5 دیدگاه

ابراهیما کوناته:

این لیورپول آماده رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است

ابراهیما کوناته، مدافع جوان لیورپول مدعی شد این تیم آماده راهیابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا است.

این لیورپول آماده رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت های متعدد مدافعان میانی لیورپول در فصل گذشته باعث شد مدیران این تیم در فصل تابستان برای خرید ابراهیما کوناته، مدافع 22 ساله لایپزیش وارد عمل شده و او را جذب کنند. حالا ابراهیما کوناته در مصاحبه ای مدعی شد نبی کیتا، هافبک سنگالی لیورپول در راضی شدن او به این انتقال نقش داشته است.

 

ابراهیما کوناته به وب سایت باشگاه گفت: "از حضور در ترکیب لیورپول بسیار خوشحالم. هنگام حضور در رختکن هستیم با همه ارتباط دوستانه و خوبی دارم و فکر می‌کنم اینجا بازیکن مغروری نداریم و من این خصیصه را دوست دارم.

 

1674362

 

بله، من پیش از پاسخ قطعی به لیورپول کمی با نبی کیتا در مورد حضور در این تیم صحبت کردم. من هرگز در مورد شرایط زندگی در این شهر شهر سوالی نپرسیدم، زیرا من برای ادامه دوران حرفه ای خود . برای فوتبال بازی کردن به اینجا آمده‌ام. من برای بیرون رفتن با کسی صحبت نمی‌کنم و به این چیزها نیازی ندارم.

 

اما زمانی که با نبی کیتا مشورت کردم سوالاتی در رابطه با اینکه وضعیت باشگاه چطور است، اهداف و خواسته های لیورپول چگونه بود پرسیدم و نظر او را در مورد شرایط بازیکنان و سرمربی لیورپول جویا شدم.

 

می دانستم حضور در لیورپول کار آسانی نخواهد بود، اما من خودم را شناخته و می دانم که عاشق چالش هستم. فکر می‌کنم این تیم آماده حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا است. اگر هر روز با بازیکنان لیورپول تمرین کنید، مطمئنا رشد کرده و هر روز بهتر خواهید شد."

دیدگاه‌ها