کد خبر : 1798403 | 24 آذر 1400 ساعت 17:01 | 27.8K بازدید | 2 دیدگاه

مجیدی کادوی خطیبی را گل کرد (عکس)

کاپیتان آلومینیوم اراک اولین گل خود پس از بازگشت به میادین را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت شدید میثم مجیدی یکی از اتفاقات تلخی بود که آلومینیومی ها در نیم فصل دوم لیگ بیستم با آن مواجه شدند. کاپیتان اراکی ها در تمرین روز دهم خرداد سال جاری، با شکستگی استخوان نازک نی مواجه شد.

 

مجیدی که طی دو بازی اخیر آلومینیوم با یک گل (مقابل تراکتور در جام حذفی) و یک پاس گل (پدیده در لیگ برتر) در کارهای تهاجمی هم موثر نشان داده بود به دلیل این مصدومیت شدید، ادامه بازی های فصل را از دست داد.

 

مجیدی بعد از چند ماه دوری از میادین رفته رفته به آمادگی لازم دست یافته و طی بازی های اخیر شاهد استفاده از او توسط خطیبی در دقایقی از بازی های آلومینیوم بودیم. مدافع اراکی ها امروز در دقیقه 74 با تصمیم جالب سرمربی تیم وارد زمین شده و پشت ضربه پنالتی ایستاد.

 

1674377

 

1674378

 

1674376

 

در حالی که پس از اعلام پنالتی شاهد توقف بازی به دلیل اعتراض بازیکنان نساجی و مصدومیت دروازه بان آلومینیوم بودیم، میلاد فخرالدینی توپ را برداشته و در نقطه پنالتی کاشت تا زننده آن باشد ولی در همین لحظه میثم مجیدی به دستور خطیبی به جای نقی زاده وارد زمین و مامور زدن ضربه پنالتی شد.

 

مجیدی که بلافاصله بعد از ورود به زمین، بازوبند را هم به بازو بست، پشت توپ ایستاده و با یک ضربه مطمئن، دروازه نساجی را برخلاف جهت حرکت علیرضا حقیقی باز کرد تا کادوی سرمربی تیمش را با گل جواب زد.

دیدگاه‌ها