کد خبر : 1798411 | 24 آذر 1400 ساعت 17:45 | 24.1K بازدید | 3 دیدگاه

حمله اسطوره آلمانی به یوفا

ماتیوس: شرم‌آور بود؛ به ناراحتی رئال حق می‌دهم

لوتار ماتیوس به شدت از یوفا به دلیل قرعه‌کشی ناموفق لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد. او اشتباه یوفا را مایه شرمساری خواند.

ماتیوس: شرم‌آور بود؛ به ناراحتی رئال حق می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل قرعه کشی لیگ قهرمانان بود که ابتدا عنوان شد ویارئال به مصاف منچستریونایتد می رود، اما در ادامه مسئولان برگزاری مراسم متوجه شدند این دو تیم همگروه بودند و امکان تقابل آنها وجود ندارد. پس در ادامه قرعه کشی ویارئال دوباره انجام شده و این بار منچسترسیتی رقیب این تیم اسپانیایی شد.

 

 

1673733

 

 

ابتدا این نشریه ایدپندنت مدعی شد اشتباهی در قرعه کشی رخ داده و هنگامی که قرعه یونایتد و ویارئال درآمد (به علت همگروهی دو تیم این قرعه ممکن نبود)، پس در ادامه منچسترسیتی به جای یونایتد در مقابل ویارئال قرار گرفت. اما اشتباه بزرگ اینجا بود که نام یونایتد دوباره در گوی قرار نگرفت. در واقع وقتی که قرار بود نام حریف اتلتیکو مادرید معلوم شود، قرعه منچستریونایتد وجود نداشت و امکان تقابل این دو تیم به صفر رسید. اینجا هم اتلتیکو شاید ضرر کرده که به بایرن مونیخ خورده و هم پاری سن ژرمن که به یونایتد.

در نهایت قرعه کشی تکرار شد و علی رغم درخواست رئال مبنی بر اینکه قرعه این تیم پابرجا بماند، همه چیز از ابتدا تکرار شد.

 

 

1495048

 

 

لوتار ماتیوس اسطوره فوتبال آلمان در واکنش به این اتفاق گفت:« این مایه شرمساری یوفاست. قرعه کشی از قبل به شدت تمرین می شود و سپس باید به آرامی و دقت اجرا شود. واقعا خنده دار است. 

یوفا تصمیم گرفت قرعه کشی کامل را تکرار کند. من نمی فهمم که چرا همه چیز را از نو شروع شد. واقعا شرم آور است. حداقل قرعه های اولیه که بدون خطا بودند را باید حفظ می کردند و رئال حق دارد ناراحت باشد.»

 

 

1674066

 

 

در حالی که بنفیکا لیسبون به عنوان حریف دور حذفی رئال مادرید معرفی  شد، پس از تکرار پاری سن ژرمن به عنوان رقیب معرفی شد. اتفاقی که رئال ها آن را قبول ندارند و به همین خاطر به یوفا حمله کردند.

پیشتر نیز به خاطر ایده برگزاری سوپر لیگ فوتبال اروپا بین رئال مادرید و یوفا اختلاف های زیادی ایجاد شده بود و حالا بار دیگر به این اختلافات دامن زده شد.

دیدگاه‌ها