کد خبر : 1798443 | 24 آذر 1400 ساعت 18:13 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

ما این آبرو را ساده به دست نیاوردیم؛

صحبت‌های آتشین تارتار درباره کمیته داوران

سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید که دوباره داور باعث شد تا تیم او در خانه نتیجه نگیرد.

صحبت‌های آتشین تارتار درباره کمیته داوران

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از بازی مقابل هوادار گفت: جا دارد از هواداران ذوب آهن عذرخواهی کنم. امروز روز بسیار بدی را پشت سر گذاشتند و واقعا برای هواداران ما سخت بوده در این 4-5 هفته رنگ برد را ندیده‌اند. می‌دانیم امسال با تغییرات گسترده کار سختی داریم. امیدوارم که خیلی زود بتوانیم از این شرایط خارج شویم اما مطمئنم که روزهای خوب می‌رسند. تغییرات زیادی داشتیم و در نیم فصل هم باید تغییرات بدهیم تا تیم بهتری شویم.

 

وی افزود: بحث من با مسئولان کمیته داوران و دست اندرکاران فدراسیون است و می‌خواهم به آنها بگویم که من مهدی تارتار یا هر مربی که کسوت دارد، به راحتی آبرو و شخصیت درست نکرده و خیلی سختی کشیده که به اینجا رسیده. چرا باید یک گل آفساید بخوریم و تیم حریف از نظر روحی بالا برود و تیم ما از نظر روحی بهم بریزد و کار ما سخت شود. دو پله در جدول تنزل کردیم، چرا باید اینطور شود؟ کمک داورروی خط است و باید تشخیص بدهد.

 

او در ادامه گفت: چرا یک فکر اساسی برای داوری نمی‌کنند؟ این هفته من و هفته بعد یک مربی دیگر. آبروی ما رفت و شرمنده هواداران شدیم. آنها حق دارند و هرچند فصل گذشته شرایط ذوب آهن خوب نبود اما از ما انتظار دارند شرایط خوب شود. اما اگر قرار باشد هر هفته تیم داوری نگذارد نتیجه بگیریم، می‌شود مثل فصل پیش. نمی‌دانم چرا؟ امیدوارم پاسخگو باشند و بحث بی احترامی نیست و درددل است. چرا این اتفاقات بد برای یک تیم می‌افتد؟ شاید یک هفته ما هم منفعت ببریم اما هفته های دیگر را بررسی کنند و ببینند چقدر متضرر شدیم.

 

تارتار در مورد باخت عنوان کرد: مسئولیت باخت با من است، بچه ها زحمت کشیدند اما باید کار بیشتری انجام دهیم. مطمئنم این تیم خوب می‌شود و روزهای خوب فرا می‌رسند. به هوادار تبریک می‌گویم اما داور در این بازی تاثیر گذاشت.

 

او در خصوص داوری بیان کرد: گفته‌اند مربیان را محروم و جریمه می‌کنیم (به دلیل صحبت علیه داوری) ولی تا جایی که من می‌دانم اگر بازیکنی از خارج زمین وارد شود و پاس دهد آفساید محسوب می‌شود. چرا که آن‌ کسی که پاس را داد از همه جلوتر بود. از بیرون زمین آمد و پاس گل را داد و قطعا می‌تواند آفساید باشد و بسیار واضح بود ولی شاید قانون عوض شده و من نمی‌دانم. آن بازیکنی که از بیرون آمد و پاس گل را داد قطعا در بازی تاثیر گذاشت. فکری باید کرد اگر VAR به کشورمان نیاید هر اتفاقی در فوتبال ممکن است بیفتد. 

 

سرمربی ذوب آهن در مورد داوری اضافه کرد: من از آقای حیدری و همکاران‌شان انتظارم در داوری امروز خیلی بیشتر از این‌ها بود. بچه‌های ما تلاش‌شان را کردند ولی ما در روز‌های بدمان هستیم باید صبور باشیم و تحمل کنیم و انقدر کار کنیم و زحمت بکشیم که جلوی شانس حریف را برای گل زدن بگیریم و شانس بیشتری برای خودمان ایجاد کنیم. به هر حال  مسئولیت این باخت با من است و از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم روزهای خوب می‌رسند و نتایج بهتری خواهیم گرفت. تیم هوادار هم انصافا خوب جنگید و خوب تلاش کرد و توانست برد ارزشمندی به دست بیاورد به آن‌ها هم تبریک می‌گویم.

دیدگاه‌ها