کد خبر : 1798462 | 24 آذر 1400 ساعت 19:15 | 20.1K بازدید | 9 دیدگاه

بازی خیلی سختی را بردیم؛ 

آل‌کثیر: رویم آن طرف است، توجهی به حواشی ندارم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است روند این تیم در هفته های اخیر رو به جلو بوده است.

آل‌کثیر: رویم آن طرف است، توجهی به حواشی ندارم 

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر بعد از برتری 3 بر 1 پرسپولیس مقابل پیکان درخصوص گلی که وارد دروازه حریف کرد گفت: خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم. بازی خیلی سختی بود. پیکان تیم جوان و باانگیزه‌ای بود و در طول مسابقه دوندگی زیادی داشت. اما خدا را شکر می‌کنم که از این بازی 3 امتیاز را گرفتیم.


وی در خصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها به پنالتی پیکان گفت: من چیزی از این صحنه نمی‌دانم ولی بهتر است کارشناسان درباره آن نظر بدهند.


از مهاجم پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس پرسیده شد و او در واکنش به این سوال گفت: خوشبختانه شرایط ما خوب است، هفته گذشته توپ‌هایمان وارد دروازه نمی‌شد ولی خوشبختانه امروز توپ‌های ما گل شد و به پیروزی رسیدیم.


خبرنگاری گفت با گلی که امروز زدی رقابت را برای آقای گلی جذاب کردی که مهاجم پرسپولیس به این سوال اینطور پاسخ داد: در بازی‌های گذشته هم تلاشمان را می‌کردیم ولی گل نمی‌شد، ولی خدا را شکر امروز این اتفاق افتاد.


وی از پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر تجمع هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش خودداری کرد و گفت: من زیاد به این مسائل توجه نمی‌کنم. تمرکزم روی تمرینات است و به آن طرف زیاد نگاه نمی کنم.


مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص اینکه ظاهرا به هنگام تعویض دیر به کنار زمین مراجعه کرده و همین موضوع باعث عصبانی شدن حمید مطهری شده است، گفت: آقای مطهری شاکی نشد، چیزی در مورد این صحنه ندیدم (با خنده) شما این مسائل را از کجا می‌دانید؟ آیا واقعا صدایشان می‌آمد؟ صدا زد و من هم رفتم داخل.

دیدگاه‌ها