کد خبر : 1798466 | 24 آذر 1400 ساعت 19:22 | 32.3K بازدید | 13 دیدگاه

شجاعی؛ بازگشت دیبالا به جمع پرسپولیسی‌ها (عکس)

بازیکن چپ پای پرسپولیس در بازگشتی دوباره توانست بعد از مدت‌ها پایش به گلزنی باز شود و شادی موردعلاقه‌اش را به اجرا بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، علی شجاعی سرنوشتی عجیب در پرسپولیس دنبال می‌کند؛ از حضور در لحظات پایانی در لیست یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات تا پنالتی نفس‌گیری که برابر النصر تبدیل به گل کرد و تیمش را به فینال آسیا رساند و البته نیمکت نشینی‌های سریالی و طولانی.

 

اتفاقی که باعث شد تا او تا یکقدمی خروج از پرسپولیس نیز پیش برود اما در نهایت تصمیم به مبارزه‌ای دوباره گرفت. تصمیم او البته با ریسک  همراه بود، اما او همان زمانی که به پرسپولیس پیوسته بود هم با توجه به ترافیک خط میانی و سمت چپ دفاعی این تیم نیز ریسک بزرگی را متحمل شده بود که با سرنوشتی بزرگ به نامش همراه شد و همه او را با پنالتی صعود به فینال آسیا به خاطر می‌آورند.

 

شجاعی که در روزهای پایانی فصل گذشته به دلیل مصدومیت کتف کاملا از ترکیب خارج شده بود، بعد از عمل جراحی علیرغم پیشنهاداتی که برای جدایی داشت تصمیم به مبارزه‌ای دوباره گرفت اما شانس و فرصت چندانی نصیب وی نشد تا او همچنان در انتظار یک اتفاق خاص باشد.

 

چپ پای پرسپولیس بعد از فرصت کوتاهی که از سوی یحیی گل محمدی نصیب خود می‌دید، به بهترین شکل در جای مناسب جایگیری و ضربه نهایی خود را وارد دروازه پیکان کرد تا بار دیگر بتواند تصویر خود را به عنوان گلزن پرسپولیس ثبت کند. با همان شادی گل دیبالایی بعد از گلزنی به النصر. 


شجاعی اکنون در انتظار فرصت بیشتری از سوی یحیی گل محمدی است و شاید این شانس در تقابل این هفته تیمش برابر ویستاتوربین در جام حذفی بیشتر نصیب او شود تا امیدوار باشد بتواند با نمایشی بهتر، جایگاه خود را در ترکیب سرخپوشان به دست بیاورد.

 

دیدگاه‌ها