کد خبر : 1798575 | 25 آذر 1400 ساعت 11:58 | 51.1K بازدید | 59 دیدگاه

تاجدار: ممکن است ما استقلال را ببریم

ادعای بزرگ سرمربی حریف دسته دومی استقلال

نام نود ارومیه این روز ها برسر زبان ها افتاده به این جهت که قرار است به زودی به مصاف استقلال برود.

ادعای بزرگ سرمربی حریف دسته دومی استقلال

به گزارش ورزش سه، تیم نود ارومیه با استقلال در جام حذفی بازی دارد و سلمان تاجدار در مورد آخرین وضعیت تیمش به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار سختی با تیم عقاب پشت سر گذاشتیم به نظر من فوتبال بسیار زیبایی بود فقط حیف که گل نداشت چون تیم عقاب و ما می توانستیم حداقل به ۴ گل برسیم و بازی پرگل و جذابی‌ شود‌.


او در مورد دیدار استقلال در جام حذفی ادامه داد: مطمئنا بازی مقابل تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس هیجان انگیز است و انگیزه بازیکنان را زیاد می‌کند، بازیکنان دوست دارند برابر بازیکنان بزرگ خود را محک بزنند. جام حذفی جام شگفتی ها است و ما به دنبال انجام یک بازی آبرومندانه هستیم. تیم ما بسیار جوان است و تعداد زیادی بازیکن زیر ۲۳ سال داریم، مطمئنا تجربه گران بهایی برای تیم ما خواهد بود.


تاجدار در مورد وضعیت نود ارومیه که ناگهان از لیگ برتر به لیگ دو رفت توضیح داد: با تلاش هایی که آقای بهاری مدیر عامل ما انجام می دهد نیتمان این است به لیگ یک صعود کنیم، متاسفانه  سال گذشته به دلیل بدهی  ماشین سازی که به اسم ما تمام شد پنجره نقل و انتقالات بسته شد به همین دلیل این تیم از گرفتن یار محروم بود و در انتها به لیگ دسته دو سقوط کرد ولی امسال قطعا جزومدعیان هستیم.


تاجدار یاد آور شد: مطمئن هستم بازیکنان ما تمام تلاششان را می کنند یک بازی در خور شان نود ارومیه مقابل استقلال انجام بدهند. فوتبال قابل پیش بینی نیست و شاید ما ۱۰ درصد توان بردن استقلال را داشته باشیم ولی فوتبال است و ممکن است ما هم از سد استقلال بگذریم.

دیدگاه‌ها