کد خبر : 1798577 | 25 آذر 1400 ساعت 12:01 | 7.2K بازدید | 7 دیدگاه

ما هم هفته پیش از داوری ضرر کردیم

خدامرادی: نمی‌دانم گلم آفساید بود یا نه

امیرحسین خدامرادی اولین گل سه امتیازی خارج از خانه هوادار را در نقش جهان به ثمر رساند.

خدامرادی: نمی‌دانم گلم آفساید بود یا نه

به گزارش ورزش سه، هوادار اولین پیروزی خارج از خانه خود را مقابل ذوب‌آهن رقم زد امیرحسین خدامرادی در این مورد به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار حساسی بود و خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم و شرایط  را در جدول بهتر کنیم این پیروزی در خارج از خانه اتفاق افتاد و واقعاً دلچسب بود.


بازیکن هوادار در مورد صحبت رضا عنایتی مبنی بر اینکه یک موقعیت هم به ذوب آهن ندادند و نظرش را اینگونه بیان کرد: عملکرد خوبی داشتیم و در چند سایت آماری هم زده شد و ما موقعیت گل مان خیلی بیشتر بود و توانستیم  جواب زحمات مان را بگیریم.


او در مورد گل سه امتیازی  که برای هوادار به ثمر رساند ادامه داد: با زحمات همه بچه‌ها و کادر فنی توانستم موثر باشم و به تیمم کمک کنم خدا را شکر که در یک نیمه‌ای که در زمین حضور داشتم گل سه امتیازی زدم. این که تیم برنده شد برای مان خیلی اهمیت داشت در بازی های قبلی علیرغم کیفیتی که ارائه می‌دادیم نمی توانستیم پیروز شویم اما اینبار به پیروزی رسیدیم.


این بازیکن در در مورد جنجال بعد از  صحنه گل و اعتقاد حریف مبنی بر مردود بودن آن گفت: فیلم گلم را در سایت ها دیدم و نمی‌توانم نظر بدهم چون زاویه  دوربین به نوعی است که دقیقا نمی توان نظر داد که روی خط آفساید بود یا خیر و بهتر است کارشناسان نظر بدهند. در هر حال اشتباهات داوری در فوتبال وجود دارد و در بازی قبلی هم گل دوم پرسپولیس خطا بود و بازی برده مساوی شد.

 

1674654


وی در مورد دیدار جام حذفی با خلیج فارس ماهشهر گفت: این بازی هم همانند تمام بازی های لیگ و همچنین حذفی برای ما مهم است و باید عملکرد خوبی داشته باشیم.


خدامرادی در پایان در مورد اینکه شرایط هوادار در ادامه بهتر خواهد شد یا خیر افزود: تمام مجموعه هوادار تلاش می‌کند تا حقمان را بگیریم. به امید خدا در ادامه بتوانیم بهترین عملکردمان را نشان بدهیم.

دیدگاه‌ها