کد خبر : 1798619 | 25 آذر 1400 ساعت 14:59 | 16.6K بازدید | 7 دیدگاه

تراکتور طعم کلین شیت بدون اخباری را چشید؛

ریسک موفق سولدو؛ دو یک، مقابل دو صفر (عکس)

ریسک سرمربی تراکتور برای استفاده از دروازه بان جوان تیمش نتیجه داد.

ریسک موفق سولدو؛ دو یک، مقابل دو صفر (عکس)

به گزارش ورزش سه، وابستگی تراکتور به محمدرضا اخباری را نمی توان کتمان کرد؛ دروازه بان باتجربه سرخ پوشان امسال هم مثل سال گذشته بارها ناجی دروازه تیمش در بازی های حساس بوده و تراکتور امتیازات زیادی را مدیون اوست؛ به گونه ای که در همان اولین بازی بدون اخباری در این فصل، جای خالی اش احساس شد.

 

بعد از دو کلین شیت متوالی، اخباری مقابل فولاد هم دروازه خود را بسته نگه داشت اما مصدومیت در دقایق پایانی باعث شد تا او تعویض شود. بعد از بررسی ها انجام شده مشخص گردید که دروازه بان تراکتور یک ماهی باید از میادین دور باشد. این خبر بسیار بدی برای سولدو بود چرا که حضور اخباری درون دروازه، خیال او را حداقل از بابت این پست راحت کرده بود.

 

1674309

 

ناصر سالاری که از ابتدای فصل نیمکت نشین اخباری بود در دقایق پایانی بازی با فولاد، کلین شیت او را ادامه داد اما در اولین بازی که به صورت کامل درون دروازه ایستاد، 2 گل از آلومینیوم خورد و هفته بعد در رفسنجان، سه بار دروازه خود را باز شده دید. عملکرد پر انتقاد سالاری، سولدو را بر آن داشت تا دست به یک ریسک بزرگ بزند.

 

تراکتور در این فصل چهار دروازه بان دارد؛ اخباری و سالاری از ابتدای فصل به عنوان دروازه بانان اول و دوم در لیست این تیم حاضر بودند و رقابت برای دروازه بان سومی بین رضا سیف‌احمدی و مهدی حقیقت بود. سرمربی کروات بعد از دریافت 5 گل در دو بازی، در هفته دهم تصمیم گرفت سالاری را نیمکت نشین کرده و به دروازه بانی میدان بدهد که هیچ تجربه ای در لیگ برتر نداشت.

 

مهدی حقیقت، دروازه بان 21 ساله تراکتور که هواداران این تیم شناخت زیادی از او نداشتند در ترکیب اصلی سرخ پوشان در بازی روز گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان قرار گرفت تا خیلی ها شروع به جست و جو در مورد او کنند؛ جست و جویی که یک نتیجه داشت؛ صفر بازی در لیگ برتر و بالطبع صفر کلین شیت... دروازه بان جوان تراکتور اما مطمئن تر از آن چه که تصور می شد نشان داد و توانست دروازه تیمش را در برابر نفت بسته نگه دارد. به این ترتیب او در اولین بازی لیگ برتری اش، اولین کلین شیت خود را رقم زد تا تراکتور بعد از مدت ها، بدون اخباری گل نخوردن را تجربه کند و دو "یک" (بازی و کلین شیت در لیگ برتر) جای دو "صفر" را مقابل نام دروازه بان تراکتور بگیرد.

 

1674312

 

دیدگاه‌ها