کد خبر : 1798650 | 25 آذر 1400 ساعت 17:31 | 26.9K بازدید | 9 دیدگاه

صددرصد با تراکتور جزو تیمهای بالای جدول خواهیم بود؛

رضا دهقانی: حسم گفت این شوت گل می‌شود

خرید جدید تراکتور صحبتهای جالبی را درباره گل زیبایش مطرح کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رضا دهقانی روز گذشته با شوتی استثنایی دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد تا زننده بهترین گل این هفته لیگ برتر ایران لقب بگیرد. او پس از این گل هم نقش موثری در ترکیب تراکتور ایفا کرد تا توانایی هایش را به معرض نمایش بگذارد.

 

هافبک کناری تراکتور در گفتگو با خبرنگار ما راجع به این بازی گفت: خداراشکر بازی خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم از اول بازی را بهتر شروع کردیم و به گل رسیدیم و بازی را خوب اداره کردیم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم تا بتوانیم تراکتور را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

 

 

1674746

 

 

او درباره گلی که زد هم توضیح داد: گل خیلی خوبی بود که با تلاش همه بچه‌ها به ثمر رسید و خوشحالم که در نهایت من توانستم این توپ را تبدیل به گل کردم اما در نهایت مهم این سه امتیازی بود که بتوانیم روند مثبتی را در تیممان ایجاد کنیم. گلزنی من یا کسی دیگر مهم نیست و فقط به دنبال این هستیم که به پیروزی برسیم.

 

وی افزود: من همیشه دوست دارم وقتی فضایی را در پشت محوطه جریمه دارم و شرایط فراهم است، شوتزنی کنم و این بار هم خوشحالم که چنین کاری را انجام داد و به ثمر هم نشست. در این لحظه هم حسم گفت که اگر شوت بزنم تبدیل به گل خواهد شد و خوشحالم که این اتفاق رخ داد.

 

او درباره کار کردن با زوونیمیر سولدو عنوان کرد: آقای سولدو مربی خیلی خوب و تاکتیکی هستند و تمرکزشان روی این است که تیم منسجم باشد و از لحاظ تاکتیکی هم بهتر کار کنیم. ایشان زمانی که آمد شرایط تیم خیلی خوب نبود اما الان از لحاظ تاکتیکی و بدنی خیلی بهتر شدیم.

 

دهقانی راجع به آینده تراکتور نیز گفت: صددرصد تراکتور به شش تیم اول خواهد رسید. شرایط بازیها طوری است که می‌توانیم به بالای جدول برسیم و باید بیشتر بجنگیم تا نتایج بهتری هم بگیریم. اما پتانسیل تیم بالاست و شک نکنید به بالای جدول خواهیم رسید.

دیدگاه‌ها