کد خبر : 1798766 | 26 آذر 1400 ساعت 14:57 | 8.1K بازدید | 9 دیدگاه

آرتتا: می‌توانم چند کتاب از اتفاقات این دو سال بنویسم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می گوید برای انجام مسابقات باید سلامتی همه در نظر گرفته شود.

آرتتا: می‌توانم چند کتاب از اتفاقات این دو سال بنویسم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این روزها شرایط خوبی را با میکل آرتتا پشت سر می‌گذارد. آنها چند روز پیش در یک مسابقه بسیار حساس و مهم برابر وستهام به پیروزی دست پیدا کردند تا با یک بازی بیشتر نسبت به منچستر یونایتد در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار بگیرند.

 

توپچی‌ها فرداشب در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس مهمان لیدزیونایتد خواهند بود که بعد از شکست سنگین برابر سیتی شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. میکل آرتتا در سالگرد دوسالگی حضورش در آرسنال گفت: "من می توانم چند کتاب درباره هر آنچه در دو سال گذشته اتفاق افتاده است بنویسم. احتمالاً یک روز باید متوقف شوم و به این چیزها فکر کنم."

 

 

1674891

 

 

وضعیت بد کرونایی لیگ برتر و احتمال لغو مسابقات: "من نمی دانم که بهترین راه حل چیست با این حال می فهمم که شرایط پیچیده است. چیزی که من می توانم بگویم این است که بیاید بر اساس بهترین چیز برای رقابت و سلامتی افراد تصمیم‌گیری کنیم. بله، اکنون تست بازیکنان ما منفی است اما هر روز شرایط تغییر می کند. این همان عدم اطمینانی است که همه ما داریم. امیدوارم هیچ مورد مثبتی نداشته باشیم اما باید منتظر ماند و دید.

 

از نظر سلامتی، امیدوارم هر کاری که می توانیم برای محافظت از همه انجام دهیم. ما باید با وضوح بیشتری در مورد اینکه چرا برخی مسابقات برگزار نمی شود و نهایتاً عادلانه شدن شرایط برای همه رفتار کنیم. از طرفی واکسینه شدن برای مقابله با این بیماری نیز بسیار اهمیت دارد."

 

 

1674892

 

 

آرتتا در پاسخ به سوالی پیرامون حضور پیر امریک اوبامیانگ مقابل لیدز نیز گفت: "نه او در لیست حضور ندارد."

دیدگاه‌ها