کد خبر : 1798778 | 26 آذر 1400 ساعت 16:32 | 8.9K بازدید | 5 دیدگاه

آلگری: بازیکنانی داریم که به بردن عادت ندارند

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که نقل و انتقالات ژانویه مشکل این تیم را حل نخواهد کرد.

آلگری: بازیکنانی داریم که به بردن عادت ندارند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در حالی فردا شب در یک بازی دشوار مهمان بولونیا خواهد بود که شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در حال حاضر رتبه هفتم جدول را به خود اختصاص داده اند و شرایط خوبی را در رقابت‌های سری آ تجربه نمی‌کنند؛ موضوعی که باعث شده پیروزی در مسابقه فردا برای آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد.

 

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پیش از بازی برابر بولونیا گفت: "این یک بازی دشوار است. آنها فقط یک بار از ضربات ایستگاهی گل دریافت کرده اند و در نیمه دوم گل های زیادی به ثمر رسانده اند. ما این هفته خوب کار کردیم، دیبالا را در اختیار نداریم، کیه‌زا مثل دنیلو خوب کار می کند، اما آنها را برای دو بازی آینده در اختیار نخواهیم داشت. کیه لینی هم به دلیل مشکلات جزئی معمولش بعید است با تیم سفر کند.

 

 

1674918

 

 

کولوسفسکی برای بازی 90 دقیقه‌ای آماده نیست. به دلیل عمل جراحی که انجام داد، او یک هفته نتوانست غذای جامد بخورد، بنابراین کمی وزن کم کرده است.  با این حال، او روی نیمکت خواهد بود."

 

آلگری در ادامه گفت: " بازی در بولونیا سخت است. ما به یک بازی فنی نیاز داریم تا پیروزی را به خانه ببریم. ما باید کار کنیم، از انتخابم(بازگشت به باشگاه) خوشحالم. زمان می برد زیرا ما تیم جوانی داریم که بازیکنانی دارند که عادت به برد ندارند."

 

نقل و انتقالات ژانویه: "صحبت در مورد نقل و انتقالات منطقی نیست. بیایید ببینیم در دو بازی آینده چه اتفاقی می افتد، ما هر روز صحبت می کنیم، اما پنجره نقل و انتقالات ژانویه مشکلات ما را حل نمی کند. ما باید روی بازیکنانی که داریم کار کنیم، تیم عالی است.  ما باید پیشرفت کنیم و بهتر باشیم؛ همه، نه فقط مهاجمان.

 

 

1674917

 

 

ژانویه و فوریه ماه‌های مهمی هستند، بنابراین بیایید روی بازی بعدی با بولونیا و سپس کالیاری تمرکز کنیم.  سپس در سال جدید خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. شاید با سال جدید، همه چیز تغییر کند."

دیدگاه‌ها