کد خبر : 1798807 | 26 آذر 1400 ساعت 18:28 | 21.5K بازدید | 1 دیدگاه

اسدی در جستجوی گل دوم مقابل نساجی(عکس)

بازیکنان آلومینیوم قبل و بعد از گل تساوی مقابل نساجی حملات جدی روی دروازه این تیم داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رسول خطیبی در حالی برای دهمین بازی متوالی بدون باخت بازی‌های خود را پشت سر گذاشتند و صاحب یک امتیاز بیرون از خانه مقابل نساجی شدند که در این دیدار به دنبال کسب پیروزی بودند و حملات بیشتری نسبت به حریف خود ایجاد کردند ولی در نهایت به تساوی رضایت دادند.

 

محمدامین اسدی که از نیمه دوم بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته پنجم به ترکیب آلومینیوم اضافه شد و طی چهار دیدار اخیرشان یک گل برابر تراکتور به ثمر رسانده و روی گل دیدار با فجر شهید سپاسی تاثیرگذاری داشته، این هفته هم تلاش زیادی برابر نساجی مازندران داشت که توپ‌های او تبدیل به گل نشد.

 

مهاجم پیشین پرسپولیس و حال حاضر آلومینیوم که هفته قبل دو بار تیرک دروازه فجر سپاسی را به لرزه درآورد، در دیدار با نساجی نیز دو موقعیت جدی در نیمه اول داشت که یکی از ضربات او روی پاس اسماعیل شریفات را حقیقی دراختیار گرفت و یکی دیگر هم توسط مهرداد عبدی از روی خط دروازه برگشت داده شد تا دروازه نساجی بسته بماند و بازی به تساوی کشیده نشود.

 

اسدی در نیمه دوم و پس از اینکه آلومینیوم گل تساوی را مقابل نساجی به ثمر رساند هم با سرعت بالای خود از سد امیرمهدی جان‌ملکی عبور کرد و  با یک سرتوپ او را فریب داد که خروج حقیقی و دفع توپ او اجازه نداد دومین گل این فصل مهاجم آلومینیوم به ثمر برسد و اراکی‌ها صاحب پیروزی شوند.

 

1674946

 

1674947

 

1674948

دیدگاه‌ها