کد خبر : 1798809 | 26 آذر 1400 ساعت 18:31 | 87.6K بازدید | 18 دیدگاه

واکنش کاپیتان رسانه ورزش به ناکامی در حِرَف کاپ؛

فردوسی‌پور: حیف شد که هت‌تریک نکردیم!

رقابت‌های ششمین دوره جام حِرَف و مشاغل در شرایطی به پایان خواهد رسید که قطعا جام قهرمانی به یاران عادل فردوسی‌پور نمی‌رسد.

فردوسی‌پور: حیف شد که هت‌تریک نکردیم!

به گزارش "ورزش سه" با حضور 12 تیم ششمین دوره رقابت‌های حِرَف و مشاغل، یادواره شهدای سلامت در مجموعه ورزشی غروی تهران پیگیری شد و در یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها، تکلیف تیم قهرمان مشخص شد و تیم آتش‌نشانی موفق به فتح جام شد.

 

این دستاورد در حالی برای آتش‌نشانان رقم خورد که تیم فوتبال رسانه ورزش با هدایت ادموند بزیک و حضور چهره‌های سرشناس رسانه از جمله عادل فردوسی‌پور که کاپیتانی این تیم را برعهده داشت، در دوره قبلی رقابت‌ها توانسته بود دبل قهرمانی را به نام خود کند و یاران فردوسی‌پور به دنبال هت‌تریک در قهرمانی پیاپی بودند.

 

اما 4 تساوی در هفته‌های اخیر سبب آن شد تا قهرمانی به تیم آتش‌نشانی برسد و تیم رسانه ورزش با یک تساوی شانس نایب قهرمانی در هفته پایانی رقابت‌ها که پنجشنبه و جمعه آینده برگزار می‌شود را داشته باشد.

 

در این زمینه، گفتگویی اختصاصی را با عادل فردوسی‌پور کاپیتان تیم فوتبال رسانه ورزش داشتیم و درباره این ناکامی در هت‌تریک قهرمانی و حضور این تیم در تورنمنت حِرَف و مشاغل به گفتگو پرداختیم.

 

فردوسی‌پور در واکنش به عملکرد تیم رسانه ورزش در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: به نظر من این دوره که ششمین دوره رقابت‌ها بود، بسیار باکیفیت‌تر از دوره‌های پیش برگزار شد و تیم‌های قدرتمندی  هم حضور داشتند؛ فرصت خوبی برای هت‌تریک قهرمانی پیاپی در این تورنمنت داشتیم اما خودمان فرصت‌سوزی کردیم و غائله قهرمانی را به تیم خوب آتش‌نشانی باختیم.

 

وی افزود: به تیم آتش‌نشانی تبریک می‌گویم، آن‌ها شایستگی رسیدن به این قهرمانی را داشتند؛ از دست‌اندرکاران برگزاری این رقابت‌ها، کادرفنی محترم و همبازیان خوبم در تیم رسانه ورزش هم تشکر می‌کنم. واقعا حیف شد، بخت خوبی برای هت‌تریک در قهرمانی داشتیم اما این مهم به سرانجام نرسید. امیدوارم که هفته آینده بتوانیم نایب قهرمانی‌مان را قطعی کنیم.

 

عادل فردوسی‌پور در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به عملکرد همبازیان خود توضیح داد: ما در سه دوره گذشته رقابت‌ها حاضر بودیم و دو نوبت قهرمان شدیم و انشالله امسال را هم با نایب قهرمانی به اتمام خواهیم رساند که فکر می‌کنم عملکرد قابل‌قبولی باشد.

 

گفتنی است که عادل فردوسی‌پور که خود سابقه آقای گلی در این تورنمنت را هم دارد، در این دوره از رقابت‌ها در 9 مسابقه توانسته 4 بار گلزنی کند و شانسی برای آقای گلی در این فصل از رقابت‌های حِرَف و مشاغل ندارد.

 

عکاس: محمد کرمعلی

 

1674950

 

1674952

 

1674953

دیدگاه‌ها