کد خبر : 1798825 | 26 آذر 1400 ساعت 20:21 | 22.6K بازدید | 6 دیدگاه

سبقت PSG از یووه در رقابت جذب پوگبا

شانس پاری سن ژرمن برای جذب پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، بیشتر از سایر رقبا به نظر می‌رسد.

سبقت PSG از یووه در رقابت جذب پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پوگبا با منچستریونایتد در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای تمدید این قرارداد هنوز به نتیجه نرسیده است.

به نظر می‌سد که این هافبک فرانسوی قصد دارد اولدترافورد را ترک کند اما هنوز مشخص نیست که مقصد آینده او چه تیمی خواهد بود.

یوونتوس یکی از مشتریان اصلی این بازیکن به حساب می‌آید، تیمی که پوگبا سابقه بازی در آن را داشته و در سال 2016 با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از این تیم به یونایتد ملحق شد.

از سوی دیگر پاری سن ژرمن نیز یکی از تیم‌هایی است که گفته می‌شود شرایط این بازیکن را از نزدیک زیر نظر دارد تا برای جذب او اقدام کند.

 

1659714

 

پوگبا در ماه مارس 29 ساله خواهد شد و مینو رایولا، مدیربرنامه او، قصد دارد بهترین پیشنهاد را برای این بازیکن دریافت کرده و به آن پاسخ مثبت دهد.

اهمیت شرایط مالی پیشنهاد  ارائه شده باعث شده که شانس پاری سن ژرمن برای جذب این ملی‌پوش فرانسوی بیشتر از یوونتوس باشد که در حال حاضر شرایط مالی چندان خوبی ندارد و خواهان کاهش دستمزد این بازیکن برای جذب او است.

از سوی دیگر رابطه بسیار خوب رایولا با مدیران پی اس جی نیز نقش مهمی را دراین رقابت ایفا می‌کند.

این در حالی است که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که باشگاه یونایتد نیز پیشنهادی با دستمزد سالانه 20 میلیون یورو پیش از کاهش مالیات به پوگبا ارائه کرده است.

با این حال، با توجه به این که این بازیکن در ماه ژانویه بار دیگر به میادین بازخواهد گشت، رانگنیک در نظر دارد که گزینه‌های جانشین او را بررسی کند و شاید تصمیمش در نهایت بر این باشد که نیازی به پرداخت چنین دستمزد  هنگفتی به پوگبا نباشد.

 

 

دیدگاه‌ها