کد خبر : 1798902 | 27 آذر 1400 ساعت 11:11 | 11.1K بازدید | 2 دیدگاه

مهمترین چهره باشگاه ؛ یولین ناگلزمن 

آرزوها و اشک‌های مربی جوان بایرن برای کریسمس

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از فرا رسیدن تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی خوشحال به نظر می‌رسد.

آرزوها و اشک‌های مربی جوان بایرن برای کریسمس

به گزارش "ورزش سه"، ناگلزمان در پاسخ به سوالی درباره به پایان رسیدن نیم فصل اول بوندسلیگا با خنده به یکی از جملات کلاسیک فرانس بکن باوئر اشاره کرده و گفت:« امروز کریسمس شده است؟ من همیشه در شرایط خوبی هستم.»


پیش از آخرین دیدار سال برای قهرمان نیم فصل برابر ولفسبورگ تحت فشار، ناگلزمان بار دیگر لذت و عشق قابل توجهی که او هر روز در نیم فصل اول با آن در مونیخ حاضر شد را به نمایش کشید. 


ناگلزمان حتی پیش از بازی جمعه شب برابر ولفسبورگ و به پایان رسیدن نیم فصل اول از تیمش راضی بوده و گفت:« ما اساس عملکرد بسیار خوبی در نیم فصل اول داشتیم.»


هرچند این تیم شکست تحقیرآمیز 0-5 مقابل بروسیا مونشن گلادباخ در جام حذفی را نیز پشت سر گذاشت و ناگلزمان بدون این که به این بازی اشاره‌ای کند از سایه‌های کوچکی نام برد که به شکلی نبودند که باعث شوند نور دیده نشود.


هشت باشگاه شامل شش تیم اول فصل گذشته پیش از این فصل مربیان‌شان را تغییر دادند و به نظر می‌رسد که شرایط آنها نسبت به روزهایی که این مربی پشت سر گذاشت بسیار دشوارتر بوده است. 


توماس مولر، ستاره بایرن، درباره می‌گوید:« این مربی مهم‌ترین مرد در این باشگاه است. بدون توجه به این که شرایط خوب پیش برود یا بد، یک مربی می‌تواند تیم، بازیکنان و خودش را تغییر دهد. ما واقعا از تمامی شرایط با یولیان در شش ماه اول فصل راضی هستیم.»

 

1673186


این چیزی نیست که همه باشگاه‌ها با مربی جدید بتوانند آن را تکرار کنند: پس از چهار شکست با دریافت 17 گل، ادی هوتر شرایط سختی را در مونشن گلادباخ سپری می‌کند. 


جراردو سیونه (بایرلورکوزن)، اولیور گلاسنر (اینتراخت فرانکفورت)، استفن بومگارت (کلن) و مارکو روزه (بروسیا دورتموند) می‌توانند با رضایت خاطر بیشتری راهی کریسمس شوند. هرچند آنها هم به اندازه‌ای که انتظار داشتند موفق نشدند. 


تغییر مربی از هانسی فلیک به ناگلزمان در مونیخ در واقع عبور از دورانی موفق به دوران موفق دیگر بود. کینگزلی کومان که در انتهای نیم فصل اول مصدوم شده به تمجید از عملکرد این مربی پرداخته و گفت:« مدت‌ها بود چنین مربی‌ای نداشتیم که این تاثیر خوب را روی این تیم بگذارد.»


باشگاه بایرن مونیخ برای جذب ناگلزمان مبلغی در حدود 20 میلیون یورو به لایپزیش پرداخت کرد تا ناگلزمان به کار رویایی‌اش برسد. 


40 امتیاز از 16 بازی نتیجه درخشانی تا به این جای کار در  این لیگ بوده، هرچند او حتی با پیروزی برابر ولفسبورگ هم نتوانست به رکورد پپ گواردیولا و 47 امتیازی که در پایان نیم فصل اول به دست آورده بود برسد. 


آنها همچنین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز به شش پیروزی از شش بازی دست پیدا کردند تا بلندپروازی این تیم برای قهرمانی دوباره در این رقابت‌ها مشخص شود. 

 

1675079


ناگلزمان در طول این مدت به نوعی نقش سخنگوی بایرن را نیز ایفا کرده و سعی داشته موضوعات حساسی چون خودداری جاشوا کیمیش از تززیق واکسن یا بحث در اجلاس سالانه درباره موضوع قطر که از کنترل خارج شده بود را مدیریت کند. با این حال او معتقد است که به خوبی در این باشگاه پذیرفته شده است. 


این مربی آلمانی هیچ هدیه مادی خاصی برای کریسمس در نظر ندارد:« چند روز استراحت می‌تواند خوب باشد و شاید هم کمی هاکی روی یخ. چند روز تعطیل برای من و خانواده‌ام و آرزوی کریسمسم همین است. یک آرزوی دیگرم این است که شیوع جهانی ویروس کرونا به پایان برسد. مطمئن نیستم که حضرت مسیح می‌تواند در این مورد کاری انجام دهد یا خیر اما شاید بتواند.»


ناگلزمان قصد دارد پس از بازی جمعه شب، تعطیلات را در کنار خانواده‌اش سپری کند. او پیش از این عادت داشت که همیشه با برادرش سفر کند که گاهی منجر به مصدومیت او می‌شد. 


او حالا در انتظار نشستن کنار درخت کریسمس و آهنگ‌هایی است که در کنار آن خوانده می‌شود. ناگلزمان گفت:« احساسی‌ترین آهنگ برای من آهنگ «شب آرام، شب مقدس» است. اشک‌هایم با شنیدن آن سرازیر می‌شود.»

منبع: فاز

دیدگاه‌ها