کد خبر : 1798930 | 27 آذر 1400 ساعت 12:35 | 52.2K بازدید | 150 دیدگاه

اعتراض مدیرعامل پرسپولیس به رای پرونده گل‌گهر

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید که این باشگاه از رای پرونده گل گهر بیش از بقیه متضرر می‌شود.

اعتراض مدیرعامل پرسپولیس به رای پرونده گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه"، مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور در فدراسیون عنوان کرد: این دو سه روز خبرهایی در فضای مجازی هست، من امروز جهت اینکه باید از حق باشگاه دفاع کنیم خدمت آقای عزیزی خادم رسیدم و یکی بحث مجوزحرفه‌ای سازی بود که ایشان بلافاصله برای فردا جلسه‌ای گذاشتند که خدمت ایشان، آقای عباسی و مصطفوی باشیم تا مسئله حل شود. جای تعجب دارد که کسانی در این باره مصاحبه می‌کنند و حرف عجیب می‌زنند اما جالب است آقای عزیزی خادم محکم ایستادند.

 

او درباره مشکلات داوری عنوان کرد: موضوع دوم اشتباهات داوران بود که باعث شدند در چند هفته اخیر روند بازی عوض شود و ایشان هم تاکید داشتند جلسه‌ای بگذارند تا مشکلات داوری نباشد و ایشان قول دادند که مسئله حل شود.

 

صدری راجع به رای پرونده گل گهر اظهار داشت: یکی هم بابت رای گل گهر که ما فکر می‌کنیم بیشترین ضرر را می‌کنیم. اولا که من تعجب کردم که قبل از صدور رای استیناف فضایی درست کردند که قطعی است. ایشان تعجب کردند از این موضوع و گفتند کمیته استیناف برای همین موضوع است. کمیته استیناف کاملا مستقل است اما ایشان قول دادند که پیگیری کنند و حقی از تیمی ضایع نشود. باید تا زمان صدور رای صبر کنیم اما امیدوارم که حق به حقدار برسد تا نتایج در زمین رقم بخورد. اعضای کمیته استیناف کسانی هستند که دلشان برای فوتبال می‌سوزد.

دیدگاه‌ها