کد خبر : 1798941 | 27 آذر 1400 ساعت 13:19 | 13.2K بازدید | 15 دیدگاه

باید مراقب قشقایی باشیم

حسینی: جلوی پرسپولیس بدشانس بودیم

مجتبی حسینی، سرمربی پیکان می‌گوید نباید تیم‌های لیگ یکی را دست کم گرفت و آنها انگیزه بسیار بالایی در جام حذفی دارند.

حسینی: جلوی پرسپولیس بدشانس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، حسینی در کنفرانس خبری پیش از بازی با قشقایی در جام حذفی گفت: بازی‌های جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد  باید نگران تیم‌هایی که یک رده پایین تر هستند باشیم. چون تیم‌هایی هستند که انگیزه بالایی دارند. من از لیگ یک شناخت خوبی دارم و می‌دانم قشقایی تیم سابقه داری است و نتایج خوبی گرفته و می‌دانم اگر فردا یک ذره تمرکز نداشته باشیم می‌توانیم ضربه بخوریم.

 

او ادامه داد: امیدوارم بچه‌ها با یک تمرکز خوب و با توان صد در صد در این بازی ظاهر شوند چون در جام حذفی هر اتفاقی ممکن است بیفتد و باید با تمام تمرکز در این بازی حضور داشته باشیم.

 

حسینی در خصوص رایی که علیه گل‌گهر و به سود پیکان صادر شد بیان کرد: من هم  حکم و چیزهایی که شما درسایت‌ها خواندید را خواندم ولی بازی ما با گل‌گهر، بازیکن‌شان یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام داد و با کیفیت بود و خیلی در آن بازی ما را اذیت کرد.

 

او در خصوص شکست تیمش مقابل سرخابی‌ها گفت: تیم ما افت نکرده و بازی‌های خیلی سختی بود و ما جلوی تیم خوب پرسپولیس یک مقدار بدشانسی هم آوردیم. ما در هشت روز دو بازی با تیم‌های قدرتمند استقلال و پرسپولیس داشتیم و بعد از آن به جام حذفی آمده‌ایم و حتما باید در این بازی در ترکیب‌مان تغییرات داشته باشیم.

 

حسینی در پایان در مورد سرمربی قشقایی گفت: آقای رجب زاده خیلی به مربیگری علاقه‌مند بودند و شناخت آنچنانی از او ندارم ولی امیدوارم در کارشان سالهای سال موفق باشند و انشاالله فردا بازی خوبی شود.

دیدگاه‌ها