کد خبر : 1798959 | 27 آذر 1400 ساعت 14:44 | 20.7K بازدید | 16 دیدگاه

رجب زاده: قصه حذف پرسپولیس امید قشقایی است

سرمربی قشقایی می‌گوید تا دو روز قبل قصد شرکت در مسابقات جام حذفی را نداشتند.

رجب زاده: قصه حذف پرسپولیس امید قشقایی است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب زاده سرمربی قشقایی در نشست خبری پیش از دیدار فردای این تیم مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: می‌دانیم که یک بازی سخت داریم. پیکان یک تیم لیگ برتری است و امکانات خیلی خوبی دارد و کادرفنی‌شان هم من کاملا شناخت دارم و خودم در مقطعی شاگردشان بودم و در مقطعی هم در ذوب آهن با آقا مجتبی هم بازی بودیم.

 

وی افزود: می‌دانیم کار خیلی سختی داریم ولی ما هم یک تیم جوان و باانگیزه هستیم. خیلی از بازیکنان ما امسال سال اول حضورشان در لیگ یک است و خوشبختانه توانستیم از اول فصل نتایج خوبی بگیریم و آمدیم که یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم. بچه ها انگیزه زیادی برای این بازی دارند. جام حذفی مخصوصا با تیم لیگ برتری برای تیم های لیگ یک یا لیگ دو شرایطی را به وجود می‌آورد که بازیکنان دوست دارند خوشان ارائه بدهند و عرض اندام کنند و شایستگی هایشان را به نمایش بگذارند و این می‌تواند یک بچه برای پیشرفت آنها باشد و همه تلاشمان را می‌کنیم.

رجب زاده با اشاره به فشردگی بازی های لیگ یک، در خصوص مصدوم های این تیم گفت: با توجه به فشردگی بازی ها در لیگ یک ما چند مصدوم هم داشتیم و این مقداری کار ما را سخت کرد. سعی می‌‌کنیم که بتوانیم از نفراتی استفاده کنیم که تعادل در تیممان برقرار شود و بتوانیم یک بازی خوب و جاندار به نمایش بگذاریم.

 

او درباره تاثیر تقابل قشقایی و پرسپولیس که قشقایی باعث حذف پرسپولیس از جام حذفی شد، روی روحیه این تیم عنوان کرد: آن بازی را من کامل دیدم و تیم قشقایی توانست پرسپولیس را حذف کند. این مساله می‌تواند یک بار روانی خوب برای تیم ما داشته باشد ولی باید این را در نظر بگیریم که هر فصل و هر زمان و مکان شرایط خاص خودش را دارد و در لحظات و شرایط نتایج رقم می‌خورد ولی این عقبه ای که تیم قشقایی   دارد روحیه بخش است و می‌تواند به بازیکنان ما انگیزه بدهد و در هر صورت در سابقه باشگاه است و یک موضوع مثبت است.

سرمربی قشقایی با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه گفت: ما برای این بازی تا دو روز پیش در جلساتی که با مدیریت باشگاه جناب آقای نجف پور داشتیم اصلا قرار نبود در مسابقات شرکت کنیم به لحاظ اینکه شرایط مالی سختی داریم و تیم ما شخصی اداره می‌شود و متعلق به یک ایل خیلی بزرگ است که در سراسر کشور هوادار دارد. متاسفانه مسائل مالی باعث شد که ما تصمیم بگیریم شاید در این بازی شرکت نکنیم و شنیدم که جناب استاندار محترم و مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس قول مساعدت دادند که به باشگاه کمک کنند ولی تا الان تا جایی که من اطلاع دارم کمکی نشده است. امیدوارم ‌که به باشگاه کمک شود و حمایت مالی شود که ما بتوانیم در ادامه راه راحت تر مسیر را جلو برویم.

 

او ادامه داد: خوشبختانه شرایط تیممان در جدول خیلی خوب است و این باید باعث انگیزه در مسئولین استان شود که به این تیم برسند و شرایطی که تیم ما به لحاظ پرهوادار بودن و محبوبیت و مقبولیت دارد، می‌تواند شادی و نشاط خوبی در سطح استان بسازد و باعث انگیزه در جوانان بشود‌. خواهش می‌کنم که به تیم کمک کنند و حمایت کنند‌. شرایطی که ما در جدول داریم می‌طلبد که حمایت همه جانبه شود که بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم و شاید هر استان دیگری بود و این شرایط را داشتند همه پای کار می‌آمدند. من نمی‌خواهم کسی را متهم کنم ولی توقعم این است که وقتی ما یک تیم خوب داریم و خوشبختانه خود من هم برای همین استان هستم، مقداری به ما کمک کنند و حمایت کنند و این بچه ها جوان هایی هستند که در آینده می‌توانند کارهای زیادی کنند و باعث انگیزه شوند برای بقیه و برای فوتبال استان. ما الان سه تیم در لیگ برتر و لیگ یک و لیگ دو داریم که در لیگ یک و دو شرایطمان خیلی خوب است.

 

رجب زاده در مورد شرایط نامناسب زمین و امکانات در شیراز توضیح داد: متاسفانه در شیراز مشکلات وجود دارد. از سالهای سال درگیر زمین بودند و ای کاش یکبار برای همیشه یک برنامه ریزی خوب و یک هزینه خوب می‌شد و یک زمین خوب تحویل شیراز می‌شد ولی من دوست ندارم وارد این قضایا بشوم چون همه می‌گویند ولی این مشکل، مشکل برنامه ریزی و نظارت روی آن برنامه است‌. روی پیمانکار هایی که می‌آیند و کارهایی که انجام می‌شود باید نظارت ویژه ای باشد. ما الان سالهاست هزینه می‌کنیم ولی چیز مناسبی که در شان و جق بچه های استان فارس است به دست نمی‌آوریم‌ امیدوارم این بار همت شود. جامعه فوتبال و من نه با کسی دشمنی داریم و نه مساله ای است که بخواهیم کسی را خراب کنیم ولی حق هر باشگاهی در هر استان است که یک زمین خوب برای مسابقات داشته باشد.

 

او در پایان در در خصوص زمینی که در شیراز در حال ساخت است، اظهار داشت: زمین درحال بازسازی است ولی هنوز آماده نیست. گفته‌اند یک ماه دیگر آماده می‌شود. نیاز است که استان به این بزرگی با این ظرفیت حقش حداقل دو زمین خوب است؛ حتی اگر یک زمین هم باشد کار راه می‌افتد اما باید دو زمین را در حد کیفیت استاندارد حفظ کنند که دیگر نه تیم های خودی و نه تیم های حریف ناله کنند و از زمین گلایه کنند.

 

دیدگاه‌ها