کد خبر : 1799015 | 27 آذر 1400 ساعت 19:28 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

آتالانتا ۱-۴ رم؛ آقای خاص ترمز تیم گاسپرینی را کشید

رم موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده با نتیجه 4-1 آتالانتا را شکست دهد.

آتالانتا ۱-۴ رم؛ آقای خاص ترمز تیم گاسپرینی را کشید

به گزارش "ورزش سه"، رم امروز در یکی از حساس ترین بازی های هفته هفدهم رقابت‌های سری آ میزبان تیم مدعی آتالانتا بود که نهایتا مسابقه دو تیم با نتیجه 4-1 به سود شاگردان ژوزه مورینیو خاتمه یافت.

 

رم از همان ابتدا کار را طوفانی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه یک بازی به گل برتری دست پیدا کند. تامی آبراهام بعد از یک کش و قوس و در یک حالت کاملاً نامتعادل دروازه کاتالان‌ها را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1675204

 

 

عملکرد خوب رم بعد از گل اول نیز ادامه داشت و این تیم توانست در دقیقه 27 یک بار دیگر دروازه آتالانتا را باز کند. نیکولو زانیولو در یک مصاف تقریباً تک به تک و روی پاس جوردن ورتوت دروازه آتالانتا را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد آتالانتا موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. شوت لوئیس موریل در نیمه های راه به بازیکن رم یعنی کریستانته برخورد کرد و تغییر جهت داد و تبدیل به گل شد تا بازی در پایان نیمه اول با نتیجه 2-1 به اتمام برسد.

 

 

1675207

 

 

مطابق انتظار آتالانتا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و حملاتی را روی دروازه رم ترتیب داد اما هیچ کدام از آنها نتیجه ای نداد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

 

در ادامه این رم بود که توانست در دقیقه 72 گل سوم را هم وارد دروازه آتالانتا کند. ارسال جوردن ورتوت به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده کریس اسمالینگ پیش تاخته همراه شد تا نتیجه 3-1 شود.

 

 

1675209

 

 

اما این پایان کار نبود و رم موفق شد در دقیقه 82 گل چهارم را به ثمر رساند و تیر خلاص را به تیم جان پیرو گاسپرینی بزند. یک‌بار دیگر این تامی آبراهام بود که با یک ضربه دقیق دروازه آتالانتا را باز کرد تا بازی با نتیجه 4-1 تمام شود.

دیدگاه‌ها