کد خبر : 1799018 | 27 آذر 1400 ساعت 19:55 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

کسی پیگیر داستان تیانی نیست؛

"تبانی قرن" در کلمبیا در دست فراموشی!

علیرغم تبانی آشکار و غیرقابل انکار در فوتبال کلمبیا، به نظر برنامه ای برای تغییر نتیجه وجود ندارد.

"تبانی قرن" در کلمبیا در دست فراموشی!

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل و در جریان تقابل دو تیم لانروس و یونیون ماگدالنا در لیگ دو کلمبیا، تبانی عجیب و بزرگی رخ داد و توافق دو تیم به قدری محسوس بود که تصاویر این دیدار در شبکه های اجتماعی و در بین همه هواداران فوتبال در سراسر دنیا پخش شده و به شدت مورد توجه قرار گرفت.

 

بدین ترتیب به نظر می رسید جرائم بزرگی در انتظار دو تیم باشد و حتی اخباری در مورد احتمال سقوط هر دو تیم به دسته پایین تر هم مطرح شده بود. اما از تاریخ هفتم دسامبر و از زمان برگزاری این دیدار، هنوز هیچ تصمیمی در فدراسیون فوتبال کلمبیا در این خصوص گرفته نشده و به نظر می رسد این پرونده در دست فراموشی است.

 

1672170

 

دیروز و در تاریخ 17 دسامبر آخرین مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال کلمبیا در 2021 با حضور تمامی باشگاه های لیگ این برگزار شد که محورهای اصلی این جلسه فرمت برگزاری مسابقات حرفه ای فوتبال کلمبیا بود. در این مجمع مقرر شد لیگ حرفه ای کلمبیا در سال آتی از 22 ژانویه تا 26 ژوئیه و نیم فصل از دوم ژوئن تا 16 نوامبر و تا قبل از شروع جام جهانی 2022 قطر برگزار شود. اما جالب اینجاست در این مجمع نیز تصمیمی در مورد نتیجه دیدار عجیب لانروس و یونیون ماگدالنا گرفته نشد و به نظر این دو تیم مستوجب جریمه ای نخواهند شد.

 

در واقع اخبار حاکی از آن است که صعود تیم یونیون ماگدالنا مورد قبول قرار گرفته و علیرغم این تبانی آشکار، به نظر می رسد اراده ای مبنی بر تغییر نتیجه در  فوتبال کلمبیا وجود ندارد. در حقیقت یونیون ماگدالنا با تکیه بر تبانی بر همین دیدار موفق به صعود به دسته اول شد و در صورت عدم تغییر نتیجه، این مسابقه در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد.

دیدگاه‌ها