کد خبر : 1799023 | 27 آذر 1400 ساعت 20:12 | 20.9K بازدید | 2 دیدگاه

طعنه مورینیو: حالا بگویید برابر بزرگان بازنده‌ایم!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم به ستایش از عملکرد تیمش در دیدار مقابل آتالانتا پرداخت.

طعنه مورینیو: حالا بگویید برابر بزرگان بازنده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، رم در روزی که تنها تنها 29 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت، دست به کار بزرگی زده با نتیجه درخشان 1-4 در برگامو مقابل آتالانتای مدعی به برتری دست یافت. جالوروسی در دو فصل اخیر در کسب پیروزی مقابل تیم های بالای جدول ناتوان بوده و ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغال رم بعد از این برتری بزرگ به طعنه در مورد نظر منتقدان در خصوص نتایج این تیم در ماه های اخیر صحبت کرد.

 

ژوزه مورینیو گفت: "روحیه تیم در مسسابقه امروز فوق العاده بود، بازیکنان به خوبی می دانستند که مقابل تیمی مانند آتالانتا بازی می کنند. در چنین شرایطی شما هرگز نمی توانید جریان بازی را برای تمام طول 90 دقیقه کنترل کنید و باید گاهی اوقات باید خیلی عقب دفاع کرد.

 

1672201

 

عملکرد رم از هر نظر بسیار خوب بود. داور نیز بسیار خوب کار کرد و با توجه به اینکه آتالانتا تیمی تهاجمی و فیزیکی است، ما به داوری در این سطح و تجربه نیاز داشتیم.

 

همیشه از مردم می شنیدم که می گویند 19 ماه از آخرین پیروزی رم مقابل پنج تیم برتر می گذرد. حالا می توانید بگویید 20 دقیقه از این پیروزی گذشته است. من نمی خواهم در مورد اینتر صحبت کنم، زیرا از نظر من آنها در سطح بالاتری از سایر تیم های سری آ هستند.

 

در برابر تیم هایی مانند آتالانتا، میلان، ناپولی و ... فقط سازماندهی تاکتیکی کافی نیست و برای ارائه نمایشی کامل به همه چیز نیاز دارید. در بازی های گذشته اگر مثل امروز در نیمه دوم گل می خوردیم دوباره از هم می پاشیدیم. اما در مسابقه امروز ما با همان رویکرد به کار خود ادامه دادیم و این یک قدم بزرگ رو به جلو برای رم از نظر ذهنی است."

دیدگاه‌ها