کد خبر : 1799036 | 27 آذر 1400 ساعت 20:47 | 23.2K بازدید | 5 دیدگاه

خشم گاسپرینی؛ قوانین تغییر کرده و ما نمی دانیم؟

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، بعد از شکست سنگین تیمش مقابل رم از قضاوت بازی بسیار عصبانی بود.

خشم گاسپرینی؛ قوانین تغییر کرده و ما نمی دانیم؟

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا طی هفته های اخیر در قامت یک مدعی ظاهر شده بود اما شاگردان جان پیرو گاسپرینی امروز در خانه با نتیجه عجیب 4-1 برابر رم شکست خوردند تا کمی از کورس قهرمانی فاصله بگیرند. در این بازی یکی از گل های آتالانتا رد شد که این موضوع با واکنش تند گاسپرینی بعد از بازی روبرو شد.

 

جان پیرو گاسپرینی بعد از پایان بازی گفت: "ما مطمئنا اشتباه کردیم و دریافت گل در دقیقه اول مانند دیدار برابر ویارئال و میلان کار را برای ما دشوار کرد. با این حال بعد از این گل مانند تمام موارد قبلی تیم بهبود یافت و روی دروازه حریف حمله کرد تا اینکه آن اتفاق افتاد (مردود شدن گل آتالانتا) و من بابت این موضوع توضیح می خواهم.

 

 

1675233

 

 

اگر پالومینو هیچ تاثیری روی توپ نگذاشت پس چرا آفساید اعلام شد؟ اگر توپ به کریستانته رسید پس چه تغییری در شرایط به وجود می آید؟ پالومینو هیچ تاثیری روی توپ نداشت و فقط پشت سر کریستانته قرار داشت. ما می توانستیم در آن صحنه بیست دقیقه مانده به پایان بازی کار را 2-2 کنیم. اشتباه نکنید ممکن است رم به هر حال برنده بازی می‌شد اما این یک لحظه کاملا تغییر دهنده در مسابقه به شمار می آمد."

 

گاسپرینی در ادامه گفت: "آیا قوانین تغییر کرده و ما نمی دانیم؟ داور به ما گفت پالومینو آن را لمس کرد و او در آفساید بود.  اگر این درست نیست، پس چه اتفاقی افتاده است؟ این نوع چیزها اعتبار ورزش را از بین می برد. پالومینو اصلا به توپ دست نزد.  این دیوانگی است! او به کریستانته هم دست نزد، پشت سرش بود، بنابراین در بازی دخالت نمی کرد. من 4-1 باختم و به اینجا آمدم تا با شما صحبت کنم، پس چرا داوران اینجا نمی آیند و تصمیمات خودشان را توضیح نمی دهند؟ چرا VAR نه؟  دارند اعتبار فوتبال را از بین می برند.

 

 

1673442

 

 

اگر آنها به من بگویند این یک اشتباه است، می‌گویم خب ما بدشانس هستیم، اما سعی نکنید به من بگویید که این قانون است. در غیر این صورت باید همیشه قانون باشد. ما اینجا درمورد چه چیزی صحبت می‌کنیم؟"

دیدگاه‌ها