کد خبر : 1799067 | 27 آذر 1400 ساعت 23:24 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: ترکیب فعلی یوونتوس عالی است

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس تاکید کرد از ترکیب فعلی تیمش رضایت دارد و آنها با همین نفرات ادامه خواهند داد.

آلگری: ترکیب فعلی یوونتوس عالی است

به گزارش "ورزش سه"، امروز یوونتوس در خانه بولونیا با دو گل به برتری دست یافته و روند نتایج قابل قبول هفته های اخیر خود را ادامه داد. اخباری در مورد احتمال حضور بازیکنان جدید در رختکن یوونتوس در فصل زمستان منتشر شده، اما مکس آلگری از ترکیب فعلی راضی  بوده و با همین تیم به دنبال رسیدن به اهداف خود است.

 

مکس آلگری گفت: "بولونیا تیمی باکیفیت است و طبیعی بود که این تیم بتواند موقعیت های گلزنی روی دروازه یوونتوس خلق کند. امروز نمایش خوبی داشتیم و باید به این روند ادامه دهیم،  زیرا در ماه ژانویه و قبل از شروع مجدد لیگ قهرمانان بازی های رودرروی زیادی وجود دارد.

 

1670749

 

همه بازیکنان در هنگام دفاع با هم همکاری کردند که البته باید هم اینطور باشد. ما در مقایسه با دیدار مقابل ونزیا از ابتدا نگرش بهتری داشتیم و البته باید در آینده بیشتر تلاش کنیم. ترکیب فعلی یوونتوس عالی است و ما تا پایان فصل با همین تیم ادامه خواهیم داد. این بازیکنان قطعا می توانند از نظر اعتماد به نفس، فرم و تمایل خود برای رسیدن به نتایج مورد نظر، از این بهتر عمل کنند و ما می توانیم از نظر تاکتیکی، فنی و کسب نتیجه پیشرفت کنیم.

 

برتری مقابل بولونیا نتیجه ای خوب بود که ما را در رقابت برای قرار گرفتن در رده چهارم نگه می دارد، اما ما نباید همه چیز را تمام شده بدانیم. این یک مسیر طولانی با حضور بازیکنان جوان و بی تجربه فراوان است.

 

ما از ابتدا می دانستیم حضور در جمع چهار تیم برتر یا به چالش کشیدن اسکودتو آسان نخواهد بود. ما یک بازی دیگر در سال 2021 داریم و در ادامه سپس مشتاقانه منتظر تقابل های هیجان انگیز در ماه ژانویه هستیم."

دیدگاه‌ها