کد خبر : 1799092 | 28 آذر 1400 ساعت 09:44 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

نکونام - بنگر؛ تقابل ویژه اینبار روی نیمکت مربیگری

شماره شش های سابق استقلال و پرسپولیس اکنون در کسوت مربی روبروی هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای جام حذفی که امروز برگزار خواهد شد، فولاد خوزستان و شهرداری نوشهر در استادیوم فولاد آره نا برابر هم قرار خواهند گرفت. 

 

یکی از نکات جالب این دیدار تقابل دو بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس در این جدال خواهد بود. محسن بنگر که دومین فصل مربیگری خود را پشت سر می‌گذارد و توانسته فصل گذشته شهرداری نوشهر را به لیگ دسته دوم بیاورد، اکنون در جام حذفی برابر قهرمان فصل گذشته قرار خواهد گرفت. 

 

1675334

 

فولاد خوزستان فصل گذشته با برتری برابر استقلال در ضربات پنالتی و در شب درخشش محسن فروزان موفق شد از سد حریف خود بگذرد و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. جواد نکونام اکنون در قامت مدعی دوباره این جام در گام اول باید برابر حریف دسته دومی خود قرار گیرد و باید دید شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت. 

 

نکونام و بنگر در دوره بازی و در دربی یکی از حواشی جالب آن را رقم زدند. جایی که برخورد نکونام با بنگر در محوطه جریمه علیرغم پاره شدن پیراهن شماره شش سرخپوشان با اعلام پنالتی از سوی داور همراه نشد تا اعتراض تند پرسپولیسی‌ها را در پی داشته باشد. 

 

در دیگر تقابل این دو به عنوان بازیکن، سه فصل بعد و در شرایطی که نکونام اینبار با پیراهن سایپا برابر پرسپولیس قرار گرفته بود باز هم درگیری جالبی در محوطه جریمه شکل گرفت. 

 

1675335

 

اکنون باید دید جدال شماره شش های اسبق استقلال و پرسپولیس اینبار در قامت مربی با چه نتیجه‌ای همراه خواهد بود و آیا بنگر با تیم لیگ دویی خود قادر خواهد بود دست به شگفتی بزرگی زده و قهرمان فصل گذشته این جام را با چالش مواجه کند یا خیر.

دیدگاه‌ها