کد خبر : 1799096 | 28 آذر 1400 ساعت 10:02 | 8.7K بازدید | 3 دیدگاه

سیمئونه: مسئولیت این شرایط دشوار با من است

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید تاکید کرد تیمش دوباره به مسیر اصلی خود باز خواهد گشت.

سیمئونه: مسئولیت این شرایط دشوار با من است

به گزارش "ورزش سه"، شکست های متوالی مدافع عنوان قهرمانی در لالیگا باعث شده فاصله اتلتیکومادرید با صدر جدول به 13 امتیاز افزایش پیدا کند و حالا آنها تقریبا از هیچ شانسی برای تکرار قهرمانی خود برخوردار نیستند. اتلتیکو دیشب با نتیجه 1-2 در مقابل سویا شکست خورد و دیگو سیمئونه در پایان این دیدار اعلام کرد مسئولیت نتایج ضعیف روخی بلانکوس در هفته های اخیر با او خواهد بود.

 

دیگو سیمئونه گفت: "ما در مقطع دشواری قرار داریم و نتایج مورد نظر ما در زمین رقم نمی خورد. اما طرز فکر ما مانند گذشته است. ما باید بیشتر تلاش کنیم، بازیکنان مصدوم نیز به ترکیب بازگردند و مطمئن شویم که می‌توانیم دوباره در مسیر اصلی خود قرار گیریم.

 

1673542

 

ما باید به دنبال بازیابی قدرت تیمی خود باشیم و در این صورت همه چیز به طور طبیعی برای ما پیش می‌رود. اما مسئولیت این نتایج با من است و ما درس‌هایی را برای حرکت رو به جلو خواهیم گرفت.

 

ما 10 سال است با این کادر فنی در اتلتیکومادرید کار می کنیم. زمانی که من هدایت این باشگاه را به عهده گرفتم نیز شرایط به همین منوال بود و الان نیز متاسفانه 13 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. مسئولیت این شرایط را به طور کامل بر عهده می گیریم و البته اطمینان دارم اتلتیکومادرید از این وضعیت عبور خواهد کرد.

 

سویا تیمی شجاع و با شخصیت بوده که در طول مسابقه پرس شدیدی روی بازیکنان ما داشت. زمانی دروازه اتلتیکو باز شد که ما انتظارش را نداشتم، اما تیمی برنده است که بتواند دروازه حریف را باز کند و این اتفاق رخ داد."

دیدگاه‌ها