کد خبر : 1799098 | 28 آذر 1400 ساعت 10:22 | 47.4K بازدید | 30 دیدگاه

دلخوری لوئیس سوارز؛ جدایی در راه است؟ (عکس)

شرایط برای لوئیس سوارز اصلا مساعد نیست و این بازیکن به وضوح از روزهای اوج خود فاصله گرفته است.

به گزارش "ورزش  سه"، شکست 1-2 اتلتیکو مادرید مقابل سویا در استادیوم سانچز پیسخوان فاصله مدافع عنوان قهرمانی فصل قبل با صدر جدول را به 13 امتیاز رساند و حالا روخی بلانکوس از شانس چندانی برای تکرار موفقیت سال گذشته برخوردار نیست. لوییس سوارز، مهاجم اوروگوئه ای اتلتیکو که فصل گذشته یکی از عوامل اصلی قهرمانی این تیم لقب گرفته بود، در فصل جاری چندان آماده نشان نداده و دیشب نیز در مقابل سویا موفق به گلزنی نشد. دقیقه 58 بود که دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، لوئیس سوارز را از زمین بیرون آورده و البته با واکنش این بازیکن مواجه شد.

 

وقتی تابلوی تعویض در کنار زمین نشان داد که لوئیس سوارز باید زمین را ترک کند، این بازیکن با ناراحتی و دلخوری از همان پشت دروازه سویا میدان را ترک کرده و بانداژ دور دست خود را نیز باز کرده و با این ژست رهسپار نیمکت شد.

 

لوئیس سوارز در ماه های اخیر شرایط چندان خوبی در اتلتیکومادرید نداشته و در هفت مسابقه اخیر در گلزنی ناکام بوده است. در واقع آخرین بار او هفتم نوامبر و در بازی برابر والنسیا دروازه حریف را باز کرد و از آن مقطع چنین اتفاقی رخ نداده است. قرارداد لوئیس سوارز با باشگاه اتلتیکومادرید در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و بعید است این تیم در صورت ادامه این روند تمایلی به تمدید با او و حفظ لوئیس سوارز برای فصل بعد داشته باشد.

 

1675338

 

1675339

 

1675340

دیدگاه‌ها