کد خبر : 1799139 | 28 آذر 1400 ساعت 13:58 | 14.3K بازدید | 3 دیدگاه

آلومینیوم قهرمانی حذفی را نشانه رفته (عکس)

اراکی ها با یک طرح موزاییکی دیگر به استقبال بازی امروزشان رفته اند؛ طرحی که نشان می دهد آنها نیم نگاهی هم به فتح جام حذفی دارند.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک یکی از موفق ترین تیم های لیگ بیست و یکم تا این جای کاری بوده و نتایجی دور از انتظار به عنوان تیمی که دومین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند، کسب کرده است.

 

شاگردان رسول خطیبی طی ده هفته اخیر، هیچ شکستی متحمل نشده اند و با دریافت تنها دو گل، بهترین خط دفاعی را در کنار استقلال دارند. آنها هفته دهم را با صدرنشینی به پایان رساندند اما پس از 3-0 شدن سه بازی تیم گل گهر که بازی با سپاهان و استقلال هم در بین شان دیده می شد، به رده سوم سقوط کردند.

اراکی ها امروز اولین گام خود در جام حذفی را بر می دارند و باید از ساعت 14 در ورزشگاه امام خمینی این شهر مقابل فجرسپاسی شیراز قرار بگیرند. آنها سال گذشته بعد از پیروزی مقابل هوادار و تراکتور تا مرحله یک چهارم پیش رفتند اما در آن مرحله از گل گهر شکست خوردند ولی امسال با توجه به شرایطی که دارند، به نظر می رسد که مصمم به پیشروی تا مراحل بالاتر را دارند.

 

1675379

 

1675380

 

این موضوع را می توانیم از طرح روی سکوهای ورزشگاه امام خمینی اراک هم متوجه شویم؛ جایی که آلومینیومی ها با یک طرح موزاییکی ویژه به استقبال جام حذفی رفته اند. طرح موزاییکی امروز آنها یک جام قهرمانی طلایی رنگ است که در کنار آن عبارت Lets Go To... (پیش به سوی...) را می بینیم که نشان می دهد شاگردان خطیبی، قهرمانی در جام حذفی را نشانه گرفته اند؛ کاری که با توجه به عملکرد خوبشان در لیگ و شرایط ویژه حاکم بر بازی های جام حذفی، غیرممکن به نظر نمی رسد.

دیدگاه‌ها