کد خبر : 1799150 | 28 آذر 1400 ساعت 14:55 | 18.2K بازدید | 3 دیدگاه

خاطره تلخ شکست در دی استفانو

رئال و حریفی مرموز؛ پوست موز زیر پای تیم کارلتو؟

رئال امشب باید به مصاف کادیز برود، تیمی که فصل گذشته بانی سلسله باخت‌های خانگی کهکشانی ها شد.

رئال و حریفی مرموز؛ پوست موز زیر پای تیم کارلتو؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و کادیز امشب برگزار کننده آخرین بازی هفته 18 لالیگا هستند. دیداری که در برنابئو برگزار خواهد شد و رئال چندین غایب بزرگ هم دارد. در هر صورت با توجه به پیروزی دیشب سویا بر اتلتیکو و کاهش فاصله به 5 امتیاز، رئال صدرنشین باید امشب پیروز شود تا اختلاف امتیازی با سویا را به هشت برگرداند. سویا شب گذشته نشان داد که جدی ترین تعقیب کننده مادریدی هاست ولی کادیز با وجود قرارداشتن در رتبه 18 جدول حریف ساده ای برای رئال نیست.

 

 

1675387

 

 

فصل گذشته کادیز در ورزشگاه دی استفانو توانست رئال را با گل دقیقه 16 لوزانو شکست دهد. این اولین پیروزی کادیز بر رئال در تاریخ بازی های رودررو بود. پس از این شکست، رئال مادرید برابر آلاوس نیز در زمین خود 1-2 مغلوب شد و سپسی شکست خانگی از لوانته را شاهد بودیم. رئال 9 امتیاز خانگی غیرمنتظره را از دست داد که در راه قهرمانی برایش بسیار گران تمام شد. رئال لالیگا را با یک امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو از دست داد و در واقع کسب تنها یک تساوی از این سه بازی خانگی در نهایت منجر به قهرمانی اش می شد.

 

 

1675388

 

 

جالب اینکه کادیز تنها تیمی است که در شش مصاف اخیرش با رئال توانسته حداقل یک گل به این تیم بزند، هرچند که صاحب 4 شکست، یک تساوی و یک برد از این شش مصاف شده است. کادیز فصل جاری در زمین حریفان توانسته هشت امتیاز کسب کند از جمله برتری بر سلتا و بیلبائو و نیز تساوی دز زمین ویارئال و بتیس که همگی رقبای قدری بودند.

آماری که نشان می دهد رئال امشب باید بیش از پیش مراقب کادیز باشد.

دیدگاه‌ها